12.7.09

untitled

Azrail'e Ekim'de gelmesini söyleyin... bekleyin...


Tepkiler:

9 yorum :

SophieCornica dedi ki...

donnie darko gördüm sanki?

Volkan dedi ki...

yok değil :))

SophieCornica dedi ki...

en azından şansımı bi denedim :)

Volkan dedi ki...

ipucu: Bir müzik grubu :)

SophieCornica dedi ki...

ırmınırınımınım çok düşündüm ama bilemedim sanki. sanki daha çok metal tarzda takılan bi grup gibi ve muhtemelen amerikan olur gibi geliyo. ama ilerisine gidemedim. belki helloween?

Volkan dedi ki...

metal de sayılmaz. amerikalı da değiller. albüm kapağı bu da :)
helloween gelse keşke ama bi kez daha.

SophieCornica dedi ki...

bu işte hiç iyi değilim o zaman. cevabı istesem, sahiden merak ettim çünkü :)

Volkan dedi ki...

cevaba biraz daha var ne yazık ki :)

Volkan dedi ki...

cevaba biraz daha var ne yazık ki :)