24.7.09

Metrogiller


Bazenİstanbulluyum, İstanbul'da oturuyorum demeye utanıyorum yani. Hala ilçe sınırlarından girmediğim yerlerin dışında, gayet popüler yerlere de gitmemişliğim vardır. Bugün bunlardan birini neyse ki görebildim.

Sinancan ile Metro'ya gittik, şu Kozyatağında olan. Zaten orası son kullanıcıya açık değil. İş yeri sahibi olarak gidip kart alıyor ve öyle alışveriş yapabiliyorsun. İçeri bir girdim, ammen yarrabiiii... Her yer "yiyecek" dolu. Tavana kadar! VE ÇOK UCUZ olm. Delirdim resmen. Yani BİM filan bile hikaye çoğu üründe. Bazı ürünlerin ambalajı basılmamış ve çok fiyat farkı yaratıyor bu. Gayet zekice. Yiyeceği geçtim, daha dün aldığım NIVEA güneş kremi 31 tl idi migros'ta, burada baktım 19 tl!!! YUH! Bi kremde 12 tl nasıl kazık yerim! Aldım bi koli... dermişim :P

Tansaş da ucuz tabii ama burası eğer toptan alışveriş yapıyorsanız über ucuza geliyor. Gözüm 5 kiloluk mantılarda kaldı ya. 18 kg'luk yoğurt da vardı. 72'lik kutu kola paketi... İçkiler de feci ucuzdu. Offf... Kadınlar gibi koluma sepet takıp tüm param bitene kadar alış-veriş yapmak istiyorum :))

http://www.metro-tr.com

Tepkiler: