5.7.09

Megan Fox CGI mı?



İşte, evde, sokakta, dolmuşta, durakta... Her yerde Megan Fox konuşur olduk Transformers 2 sonrası.





Hani erkek çocukların çoğu böyle ünlü ve çok güzel hatunları yemez içmez sıçmaz osurmaz filan bilir ya, ben Megan Fox hakkında aynen böyle düşünüyorum! Bu hatundan kokan, pis bir şey çıkamaz. Teri bile bir hastalığın tedavisini sağlıyordur!





Boxer dergisi de kendisini kapağına taşımız zekice bir hamleyle bu ay. Ey yarrappim. Nesin sen? Neden yapıldın sen? Neyden yapıldın? Nasıl bir anne babanın kızısın ki? Doğdun mu ki sen? Yok yok, kesinlikle über bir PC'de yapılan CGI'sın sen. 10 TB değerinde filan.





Ya da biz 6 milyar insan Paint ile yapıldık sen Photoshop CS4 ile yapıldın. RAW formatında sen, henüz 4*4 pixelart biz...





Huri diye megan fox'u verecek olsalar eminim ki dünya nüfusu bir milyar azalır. Ama hiç imkanı yok, ahirette bile Megan Fox yoktur. Anca onun mini heykelini verirler ödül diye. "Bunla yetineceksiniz adem oğulları" diye.



Bu kadar tahrik eden bakışları olan, kendisinden önce kamaraya dudakları giren, koşarken yavaş çekimde izlenen en güzel insan ve daha nice sıfatları (99 tane çıkarırım)...

Ve sen Shia LaBeouf!!! Biliyorum okuyorsun burayı. Google'dan "Megan Fox" Blog diye aratıp yazılan her şeyi okuyormuşsun. Çık git aramızdan! Daha gençsin bro!
Tepkiler:

9 yorum :

Travis dedi ki...

"sıçsa da yenir"
ben de böle düşünüyorum :)

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

amaaa o siz erkekleriii sevmiomuş kiii:p

Duke dedi ki...

Bu resim ile benim için bitmiştir. Gerçi hiç başlamamıştı ya. http://s46.photobucket.com/albums/f144/polaroid77/?action=view&current=11visew.jpg

Volkan dedi ki...

off tırnak da yermiş. Tam benlik. Tüm tırnaklarını yerim. o kadar diyorum. O duvarı da yerim. Hahah. Evet kötü bir dönemden geçiyorum :)))

Duke dedi ki...

[olmıycak ama size=20]AHAHAHAHAHAHAHA... [/olmıycak ama size] ölür.

mcalavera dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mcalavera dedi ki...

tırnak yeme olayı degil o,lisedeki biyolojiden hatırladıgım kadarıyla genetik bir bozukluk nedeniyle tırnaklar düz oluyordu.megan fox un tek genetik kusuru o olsa gerek.ne de olsa kimse mükemmel değildir :P

eserce dedi ki...

bi ben sevemedim bu hatunu :)Fazla Güzel :)

Volkan dedi ki...

biyolojik bozukluksa şansımız daha da artıyor. "Seni böyle de kabul ederim, kusurlarınla severim Megan'ım" yazılı bir buket yollamak lazım kendisine :)