2.7.09

itirafta da bulunurum iftirada da


neredeyse benim dişi ikizim olan peri'cim mim'lemiş beni :))) Pek uzağım lan ben bu mim mim işine (ikileme bile olmuyormuş, pehh).


İşte böyle itiraflarda bulunuyormuşuz. Peki bakalım:


*Ufakken ultra über mega çekingen biriydim. Bababmın dükkanına giremez, sıra arkadaşım kıza günaydın diyemez, susuzluktan ölsem gidip misafirlikte bir su isteyemezdim. Kaç kez "Şunu yer misin çocuuğum" sorusuna "Yok almiyim, ben yeni yedim" diyerekten açlıktan kıvrandım.


*Bakkaldan sakız, şeker hatta çukulata çalmışlığım vardır (bu konu hakkında feci komik bir post atacağım ilerleyen günlerde)


*Yeterince hızlı koşarsam görünmez olacağımı, nefesimi tutup gözlerim kızarana kadar odaklanırsam da bir nesneyi kımıldatacağımı düşünürdüm.


*Okuma yazma öğrenmeden Atari2600'deki oyunlarda puan rekorları kırardım.


*Okuldan kaçıp atari salonuna gittim diye bir kere ölesiye dayak yemiştim babamdan. İlk ve son dayağıydı (kestim sonra babamı dermişim:P)


*Sümüğümü yuvarlak yapıp (misket gibi) fırlatmışlığım çoktur.


*Heh, misketlerimden 5 tanesini çaldı diye çocuğun birinin kafasına misket torbamı vurmuştum. 5 dikiş atılmıştı. Oh olsun. Hiç de üzülmemiştim (caniyim, gaddarım nihaha)


*İlk metal müzik dinlediğim zamanlarda ve karakterim oturmamışken feci kasışlar içerisindeydim. rezillik.


*Çok çok önce, saçlarım bitlenmişti ve yüksek aile kararıyla dazlak olmuştum. Evet bildiğiniz sıfır numara (allahtan fotolarım yok o halde:P)


*En büyük şansım ve en büyük şanssızlığım aynı kişiydi


*Dünyanın en kötü futbol oyuncusuyumdur. Spastik gibi topa vurabilirim. Korner atışı kullanırken kendi kaleme gol atabilirim. Beni anca kaleye koyabilirsiniz.


*Hiç bir zaman bass gitar çalmayı öğrenemeyeceğimi anladığımda hiç üzülmedim.


*Şu dudakların arasına hiç izmarit girmedi (sarıyorum direkt :PP)


*Yaladığım bir çok şeyi tükürmüşümdür. Ya da tam tersi işte...


*4-5 bira ile sarhoş olabilirim ama yarım şişe Jack Daniels ile hiç bir şey olmaz. Terslik var.


*Hiç birinizin, hiç birimizin aslında gerçekten "itirafta" bulunabileceği şeyleri yazmadığını da biliyorum. öhö öhö....



O zaman ben de sevgili Ruh-u Müdafa Bahar'ı ve lollA'yı mimliyim. mimdirdim gittim.
Tepkiler:

6 yorum :

sizofren peri dedi ki...

ohensss cümleye bak " En büyük şansım ve en büyük şanssızlığım aynı kişiydi" katılıyorum.. benddeee sana katılıyorummm.

Volkan dedi ki...

biliyorum katıldığını :))

NoSTATIC dedi ki...

bir mimdir,iki mimdir,üç mimdir,on dört mimdir gibi ivreaannç bir yaklaşımda bulunmak istedim...DU yazayım hemen :)
kelime doğrulamanda galikit çıktı hem..

Volkan dedi ki...

galikit benim gübek adımdır :P

LoLLa dedi ki...

heaaa geldimmmm :)
taaam biliorum gec oldu ama yazicam itiraf edicem :)))

mmmuucckkkk ;)

Volkan dedi ki...

"biliyordum zaten yeaa" tribine de hastayım :), avatar resmine daha bi hastayım :) itirafetyoksaettirirler.com