26.7.09

I'm sick and tired of bein sick and tired


*havanın ha yağdım ha yağacağım yok vazgeçtim tribinden oluşan sıkılgan atmosferden,

*kurgudan. adobe premiere CS3'ten. keyframe'den. fade in/out'tan. CTRL+Z'den,

*ayın sonlarına denk gelen Pazar gününden,

*geç yatıp erken kalkmaktan,

*hiç yatmayıp hiç kalkmamaktan,

*param varken aç kalmaktan,

*arkadaş satışından,

*ufak planların insanlarından,

*bir şeyin 1. yıl dönümünü yaşamaktan. 1. yıl zırvasına yaklaşmaktan,

*beyin ile ağzın farklı düşünüp farklı konuşmasından,

*bilgisayarı safe modda açmaktan,

*fotoğraf çekerken elimin titremesinden,

*avea'nın kırmızı reklamlarından,

*telefonumun günde 2 kez çalıp onun da 1'isinin iş ile ilgili olmasından,

*zamanın her şeyin ilacı olduğunu sanıp da akıl verenlerden,

*saatlerde render almaktan,

*emanete değer göstermeyen, borcunu sallamayanlardan,

*nefret etmekten...
...NEFRET EDİYORUM MK


3 gündür yarım gün uyumaktan ve keyframe görmekten allahım şaşmış bir şekilde gidiyom. 1 ağustos'ta, 1 sene önceki ne aynı yatağımda elimde telefon, ne kaynar su, ne aynı odamda, ne aynı ilçede, ne de aynı ilde olacağım. muhtemelen de burada gece 4 gibi bişiyi otomatik koymuş olacağım Asos'un bilmem neresinde ben uyurken. Tüm "eskilerimi" "yeniye" çevirdiğim son halka evim de, kumsalda kıçıma kaçan kumları temizlerken taşınıyor olacak bensiz. son koliler bantlanırken "amma da şey var ulan" derken de hala bişiyin eksikliğini hissediyor olmama anlam veremiyorum. kendimi kandırıyorum...

Tatil. En iyisi tatil. Dünyaya 1 kere gelcez sonuçta atalarımızın dediği gibi. hatta kalın efem.


Tepkiler: