1.7.09

Feci fakirletecek Temmuz ayı geldi


Şöyle önümdeki aylara değil de sadece Temmuz'da gideyim bir dediğim konserele göz attım da, off dev sıçtım gibi gözüküyor. Muhtemelen bazılarına gidilmez ama yaz tatilinde olsam affetmezdim hiç birini. Bir bilet hesabı yapalım o zaman:

2-3-4-5 Temmuz Zephyr Rock Fest: 29
4 temmuz: dream theatre: 74
6 temmuz carlos santana: 123
9 temmuz katy perry: 75
İstanbul Jazz fest dahilinde 2-15 temmuz arasında en az bir grup izleyeyim desek: 34
17-19 Temmuz UNI-ROCK: Kombine alsanız: 72 Tek gün alsanız 39
18-19 temmuz Rock'n Coke: Kombine 115 Tek gün: 75
20 Temmuz Deep Purple: 108
29 Temmuz Testament: 39 ============= Sonuçta: en az 600 ile 700 arası bir bilet fiyatı ortaya çıkıyor.


Tabii ki bunlara aralarda gideceğiniz bar konserleri, partiler, orada içecekleriniz, festivalerde yiyecekleriniz, konaklamalar veya sahneönü biletleri dahil değil. O zaman fiyat 1000 ytl'yi kafadan geçiyor. Eğer biraz daha geniş müzik zevkiniz varsa 50 Cent'e, ne bilim Most Açık hava konserlerine de giderim diyorsanız 1500'e doğru yol alınıyor SADECE TEMMUZ ayında.


E bu parayı verseniz bile bununla da bitmiyor. Ağustos başlar başlamaz Fayboy Slim mi dersiniz, Leonard Cohen'mi dersiniz, Faith No More mu dersiniz, Rock Tatili Fest mi dersiniz, NE dersiniz bilmem ama bu yaz harbi çok hafifledik, hafiflicez. Son 15 günde 10 tane mi ne event'e katıldım, her anlamda yoruldum, Temmuz'da gazamız mübarek ola kızlar... Kazı- Kazan'a mı başlasak ne yapsak, bilemedim ki...
Tepkiler:

3 yorum :

Duke dedi ki...

Abi Level'ın Kadıköy Karga'da 150. sayı kutlaması varmış, ona gidelim beraber. Giriş ücretsiz ayrıca bütün editörler de orada olacakmış. Ne diyorsun?

Elladan

Volkan dedi ki...

hayır diyorum :)

Duke dedi ki...

Hayko Cepkin ve Malt da varmış ama =D.

Elladan