18.6.09

Sonunda bu da oldu: SOYULDUM


Eveeet... Dünyanın en "şanslı" insanı olan ben, evet evet ben, çektikleri yetmiyormuş gibi soyuldum. Evim soyuldu yani. Şu an da çalınmaya bile tenezzül edilmeyen PC'mden yazıyorum. Sevinsem mi, bilemedim.



Sevdiğim her şey çalınmış. PS3'üm oyunlarım, kameram, foto makinem, param vs... tabii ev arkadaşım da soyuldu ama o kadar ağır değil. Benim monitörümü sökmüş. bakmış onun monitör daha iyi onu almış, bırakmış benimkini, bir de telefonunu almış. Tabii evi didik didik etmiş. Benim bile bakmadığım yerlere girmiş. Hatta "anı poşetimi" bile ortaya çıkarmış. yetmemiş, eski sevgilimin doğumgünü için aldığım hediye paketini bile parça parça edip açmış, ama almamış allahtan. tabii ki ben meydan muhaberesini görünce bir an öfkemle dünyayı ikiye ayırmak filan istedim. çelik kapı kilit filan dinlemeden girmiş, epey durmuş hırsız ve gitmiş. polislerin de rahat tavırları zaten öfkeme öfkeme kattı. Zaten çalınan malların bulunma şansı %1 filanken.


Böyle fokurduyorum resmen. ama dış görünüş olarak gayet sakinim gibi. dondurma yiyiyorum mesela an itibariyle. odamda bir dört beş saat önce tanımadığımız birinin olup tüm emeklerimin hobiye eğlenceye dönüşmüş hallerini "çalması" ve şu anda onları "kaça satsam acabaa yaaaa" diye kafa patlamasını bilmem, delirtiyor içten içe beni. Ama tabii bir gerçeği de bilmiyor değilim. Kazanmak için debelediğim her şeyi bir gün kaybediyorum. Kaybedeceğim. Birine kaptıracağım...


Dilerim aynı hırsız bir gece bu sefer ben evdeyken evi tekrar soymaya kalkar. gerçekten dilerim bunu.
Tepkiler:

13 yorum :

Mizz Oz dedi ki...

uzgunum esyalariniz icin, umarim hirsiz en kisa zamanda yakalanir.

Loreathan dedi ki...

Seni çok iyi anlıyorum, benimde arabama aldığım teyp 1 ay sonra çalınmıştı, hemde apartman tarihinde hırsızlık görmemiş otoparktan. Benim arabayı görmüş ona karar vermiş açmış girmiş çalmış, senin gibi bende öfke patlaması yaşamıştım, andığım belalardan gebermediyse bile artık bir daha iflah olmaz herhalde. Keşke ahh keşke ben de yakalasaydım isteği bende de oldu.

Volkan dedi ki...

teşekkürler... yakalanmayacağını biliyorum. eşyaların da geri gelmeyeceği bi gerçek. karakolda 55 farklı hırsızlığa karışmış ve hala sokakta olan adamların olduğunu polislerden duyunca, pek bişi hissedemiyorum artık.

noir dedi ki...

aaa. çok üzüldüm adınıza :S

Duke dedi ki...

Of çok kötü olmuş, üzüldüm ya. Bizim eve de hırsız girmişti biz uyurken. Evin içinde sen uyurken yabancı birilerinin dolaştığını düşünmek çok ürkütücü geliyor, öfkeden deliye dönüyorsun, ah bir karşıma çıksaydı diyorsun falan da filan bunları yaşadın zaten sen de. Ama ben onunla karşılşamadığın için sevindim, çünkü bizim eve ikinci kez gelen hırsız annemin karşısına çıktı ve hiç de öyle kaçma gibi bir girişimi de olmadı, adam elinde bıçakla durmuş mutfağın kapısında. Cana geleceğine mala gelsin vs. diye zırvalamak değil niyetim (fark etmeden yapmış olabilirim, kusura bakma =D) ama en azından iyi olduğun için sevindim.

Elladan

empiti dedi ki...

ben de telefonumu kaybettim, aynı gün mü doğduk ne:)
büyük geçmiş olsun ne diyeyim:)))

Volkan dedi ki...

Duke: Evet cana gelmesin de mala gelsin deriz. cana gelmeyince de mala da gelmeseydi keşke deriz. Yongası canın mal, ne yapalım :)

Empiti: Kasım 17'de doğdum. Belki aynı günde doğmuşuzdur :))) ama ben de çaldırmak yerine kaybetmeyi tercih ederdim :) sana da geçmiş olsun o zaman.

GeoMetro dedi ki...

hiçbirşeye değil ama fotoğraf makinenin çalınmasına üzüldüm gerçekten. geçmiş olsun.

Volkan dedi ki...

slr'ım değil, dijital olanım çalınmış ya. slr'ım allahtan ofisteydi.

mali_k dedi ki...

çok geçmiş olsun...

Travis dedi ki...

ps3 dedikten sonrası sönük kaldı bi an benim için:p
şaka bi yana, geçmişolsun..

LoLLa dedi ki...

:s allahin belasi kendi kazandi ya onlari!!!!
gecmis olsun canım ya :(

Volkan dedi ki...

mali_k: Eyvallah. sağolasın ;)

Travis: Valla ben de içeri girer girmez PS3'e yöneldim ama tozdan başka bir şey göremedim. O değil tüm Save dosyalarım, SF4 rekorlarım da gitti (düşündüğü şeye bak hıyarın :P)

Lolla: Ah canım çok sağolasın da bi verseler de ellerime, bela olsam, gölge olsam, şimşek olup çaksam kafalarına, anca böle bık bık ben işte