23.5.09

Yerin Dibine Geçtiğim Anlar #3


Dizimiz devam ediyor ...


Sanırım 2-3 sene önce yılbaşında, şu andaki ev arkadaşımın evinde, onun 3 kız arkadaşı (normal kız arkadaşı yani :) + ben oturmuşuz. ben geçiriyorum sinir krizi. kız arakdaşım yanımda yok ve kıskançlık krizine girmiş kafa ütülüyor 15 saniyede bir telefonda. Neyse içtik içtik... Kafalar Bin500 tabii... Dedik TABU oynayalım... Başladık oynamaya. Ben ne bir şey anlatabiliyorum ne de bilebiliyorum. Rezil bir durum söz konusu ortada. Kaybettiriyorum sürekli ama üzüleceğime gülüyorum :P


Yere kıçımızın üzerinde oturmuşuz işte, ben dizlerimi kendime çekmişim, popo ortada yani. Bir de ne yediysek böyle karnımın dolup taştığını hatırlıyorum. Üstüne alkol vs... İşte sıra sonraki kelimeye geldi: ZELZELE ...


Tahminler yapılıyor derken aga ben bir gaz çıkardım, öyle böyle değil, ama tamamen istem dışı, hatta ben başkası yaptı diye gülmeye başladım, baktım bana gülüyorlar hahah. Herkes yarılmış bir halde uzanmış yere çatlıyorlar. Lan ne var bunda siz gaz çıkarmıyor musunuz diye düşünmüyorum, ben de gülüyorum, osuruk kadar aklımız yok yani... Sonra ev arkadaşım şey diyor "Volkan az önce ne yaptı?" "Evi salladııııı" "hahahaha" noooldu filan derken Zelzele'yi bilmişlerdi. Benle Tabu oynamak böyle bir şey işte; çok PİS ipucu veririm :PPPP


Aradan yıllar geçmesine rağmen o 3 kız hala bir araya gelip o olayı konuşup konuşup gülerlermiş, alkolün etkisi geçtiğinde ben epey utanmıştım, sıkılmıştım, kendime yakıştıramamıştım bu davranışı peh peh... O günden sonra bir daha gaz çıkarmamaya yemin ettim. Tuttum da. İçimde. Hiç çıkarmadım. Ta kii .....bödöfffff

Tepkiler:

4 yorum :

belgin dedi ki...

çok keyifli yazıların var, yüzümü güldürdün, sağol:))

Volkan dedi ki...

teşekkür ederim :)))
sizin de çok güzel pasta tarifleriniz varmış :) olsa da yesek dedirtiyor hm hmmm :PPP

NoSTATIC dedi ki...

öhh be adam...zıçan adam aklıma geldi be..aşlkfşakf :)

Volkan dedi ki...

amacım oydu zaten :PPPP