12.5.09

Taşınmak ve taşınmak



Taşındık sayın seyirciler... Nasıl yorucu bir işmiş yahu taşınmak. Görmüş oldum. umarım kilo vermişimdir bu arada...



İstanbul'un EN güzel sitelerinden birine taşındık. İstanbul'a hem bu kadar uzak (doğa olarak) hem de bu kadar yakın (mesafe olarak) başka bir site var mı bu kadar, güzel merak ediyorum.












Fotoğraftaki kattan anlayabildiğiniz gibi akşamları manzaramız süper. Gün batışı süper. Tepede kusursuz gökyüzümüz. Böyle temiz hava yok sanırdım İstanbul'da. Nasıl da acıktırıyor anlatamam. Artık ye yeee 1 ton oluruz. vinçle taşırlar bizi. Doğayla iç içe, hatta kurt inecek yiyecek bizi diye espriler dönüyor. İstanbul'un en kar alan yeriymiş. Sıçtık kışın. Ama olsun, henüz görmesek de bir çok ünlü de buradaymış. Elbet denk gelirizZZZZzzz!!!

emekliliği gelmiş yaşlılar gibi hissediyorum lan kendimi. Ses yok. Alışmış gürültüye kafa... Duyduğumuz şey kuş sesleri, komşuların köpek havlamaları arada bir de geçen uçakların motoru, o kadar. Mecidiyeköy'e iniyoruz Faruk'la geçende, "ahaaa insan lan İnsannnnnn" diye sarılıyoruz insanlara...

Özlüyor insan kaosu bile, ona yanıyorum.
Tepkiler:

4 yorum :

NoSTATIC dedi ki...

neresi ki orası?!hı?!

NoSTATIC dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Volkan dedi ki...

:)))

NoSTATIC dedi ki...

:))