25.5.09

Sancılı rüyalar...



Bir kaç gündür salak salak rüyalar görüp fazla uyumak zorunda kalıyorum. Fazla uyumak da insanı ekstra salaklaştırıyor. Eğer kabus kıvamında rüya görürsem, mutlaka bir daha uyurum, normal, fena olmayan bir rüya daha göreyim ki günüm kötü geçmesin. Formül bu. Yoksa tüm gün o rüyayı yaşamaya devam ediyorum ne yazık ki.


Geçen gün hastanalerde bir o yana bir bu yana koşuşturuyorum rüyamda. Diyorum hastayım şuraya bir imza atacakmışsınız. O yok buraya git diyor, yok o bu şuraya, asansörler çalışmıyor, gece oluyor, doktorlar kayboluyor filan, fıttırcaktım.


Dün de işte yatakta danalar gibi yatıyorum. Bir ağrım var böyle karnımda ama çok farklı. Hamileyim de çocuk fetüsü yırtıp çıkacak sanki. Allah allah diyorum volkan noli sana. İşte kremler sürüyorum ilaç yutuyorum, soda bile içiyorum gaz varsa çıkarayım diye. Geçmiyor ağrı. Sonra böyle bir kızarıyor karnım, başlıyorum korkmaya. Daha sonra böyle kılcal damarlarım filan çatlıyor, başlıyor karnım yarılmaya. Amanin. Tutuyorum ,bastırıyorum, böyle bir ağrı böyle bir kan yok yani. Diyorum nasıl kapatcam bu yarığı. Yarık açıldıkça da açılıyor, bir şey büyüyor içeride resmen. Zımba bile aradığımı hatırlıyorum. Napcaksam artık :))


İşte "allahım sana geliyorum" diyerekten uyandım ters düz. Karnımı kontrol ediyorum. neyseki bir şey yoktu.


Tabii sonra çözdüm bu rüyaların nedenini. Tamamen bilinç altım. Anneler gününde mi ne annem aradı, görüşmek istedi, artık bu sefer hayır diyemedim. Yaklaşık 1.5 sene filan görmemiştim. Görüştüm işte, hasret giderdi. Ben de şaştım kendime. Hiç özlememişim hatta baya baya da unutmuşum. Yani insan annesinden, onu doğurandan da epey kopabiliyor. Tabii bunun suçunu bana asla atmadı. hiç biri benim ürünüm değil çünkü.


Epey eskilerden filan bahsettik ama 2 şey epey şaşırttı beni. Birincisi; buralarda da yazdığım bir iğne yeme dönemim vardı. Heh işte o iğnelerin, antibiyotiklerin nedeni "aslında" karaciğerimin büyüyor oluşuymuş. Doğduktan sonra yıllarca iğne yediğimi, hastanaler filan hatırlıyorum hayal filan ama işin aslı buymuş. Karaciğer büyümesini önlemişler sonra kemik ve ilik problemim çıkmış. Peder bey en iyi doktorlara götürmüşmüş de geçmiş. Bana da demez mi sen karaciğerini bir kontrol ettir. Ben de şüpheleniyorum ne zamandır. alkol alınca kızarmalar, kaşıntılar, fazla şekerli yiyince baş dönmeleri filan. Süper oldu bu açıklaması yani! Daha iyi haber veremezdi... Onun korkusunu çektim bir kaç gün. "Lan acabaaa" diyorum. O yüzden de rüyalarımda öle karaciğerim büyüyüp patladığını görüyorum hahaa, bilinç altına gel :))


İkincisiyse, böle ben şimdikinin aksine, çocukken çok fazla "aşık oldum yaee" derdim. Neyse, hepsini anlatmayacağım da, Ayşegül diye bir kız vardı. Ad olarak hatırlıyorum ama sima olarak hayır. Yalnız bu kız epey büyüktü. 24 filanmış haha. Teyzemlerin orada bir tekstil şirketinde çalışıyormuş. Ben belki 6-7-8 yaşındayım. "anne aşığım ona" diyomuşum durmadan hatta zorlamışım gidip tek taş yüzük almışım. Onu da vermişim. Sonra o da beni dudağımdan öpmüş. LAN NİYE NASIL HATIRLAMAM hahaha... İlginç tabii, insanın 25 yıllık yaşantısında tek verdiği yüzüğün sahibini hatırlamaması :))


TV8'de de The Fall oynuyor, hayatımın filmlerinden, onun da eşliğinde bloga yazı mazı zor yazılıyomuş ya. Americano Exotica.

Tepkiler:

2 yorum :

carameLia dedi ki...

benim ruyalarımda boyle hatta daha fazlası.. uyanıyorum tekrar uyuyorum ruya ısrarla devam ediyor ve daha baska baska seyler. carsamba gunu psikologa gidecegim.:)) bi ara blogumda ayrıntıları anlatırım:D

Volkan dedi ki...

rüyanın devam etmesi çok kötü ya. rekorum 3 kez kalk-yat yine kaldığı yerden devam etmesietmesi :))) bi de kabuslar devam ediyor. diğer güzel olanlar etse gam yemiyeceğim :))

psikolog anılarını yaz yaz, merak ettim. acil şifalar :)