1.5.09

ortaya karışık bişiler



Hiç bir güç beni sigaraya başlatamaz... En azından şu ana kadar başlatamadılar, şu saatten sonra ne olacak da tütüne sığınacağım? Askerliğini yapanlar "olm askerde kesin başlarsın, benim amca oğlu da yeşilaycıydı bi gitti geldi kafa 1500"... pehh... iradesizmiş...





Hiç bir güç beni World of Warcraft'a başlatamaz... En azından şu ana kadar başlatamadılar. Gel bak ork kesiyoruz, gel bak uçuyoruz, gel bak 150 kişi baskın yapacağız, çok keyifli, çok şöyle... Aynı sigara lan bu da. Paranla zehirleniyorsun üstüne zaman harcıyorsun. Olmaz. Başlamayacağım. Baskı yapmayın!





80'ler partilerinde kendimi feci yaşlı hissediyorum. Çalınana hiç bir parça mp3 arşivimde yoktur ama hepsi kafamda dün gibi. Oha ya. O kadar olmuş olamaz. Parçalar yenidir filan diyorum. Yani geçen sene "Macarena dansı yapıyoduk olm" diyorum da, öehh, 13 sene olmuş!





Çok eskiden (geçen sene) devletin hazinesindne sorumlu şu şu denildiğinde, aklımda oluşan şey, kocaman bir oda, depo, hangar işte, ve içi ağzına kadar para dolu. Sorumlu olan kişi de Türkiye'nin parasını oradan harcıyor işte balya balya. Varyemez Amca vardı, onun da böyle bir kasası vardı. İçine atlar yüzerdi. Ben de öyle yapmak isterdim "Hazine"de... Hayallerim yıkıldıydı...





Hayatımda en en en çok çok çok güldüğüm film sahnesi, Rush Hour'da (Bitirm İkili) de olmuş. Jackie Chan ile Chris Tucker'ın oynadğı bu absürd aksiyon filminde Chris, Ceki çen'e eski polis kimliğini gösterir. Kafa bildiğin bonustur ve feci tipsizdir. O zamanki kankam, komşumla izliyoduk filmi. Abartısız filmi dondurup "30 dakika" kesintisiz gülmüştük. Gülmekten safram kabarmıştı.





amerikan filmlerinde ve çigi filmlerinde böyle koca büftekler olur, ortasında da yağı olur. Onu tavaya atarlar, az pişirirler, üstüne de baharat döküp abanırlar, damarlarını tıkarlar ya, çok kıskanıyorum. Buralardaki kasaplarda öylesi yok ama Nişantaşı'nda öyle bir et restorantı açılmış. Lakin tüm bilgim bu. Neresinde, adı ne bilmemekteyim. Acil et yemek zorundayım!

Dirty Sanchez'i Jackass'e tercih ederim. Olay iğrençlikse DS kral abicim. Jackass izlerken gülerim ama DS izlerken ilk kez kustum. Adamlar liposakşıynn yaptırıp çıkan yağı ve kanı içtiler yediler. Pöeh allah belalarını vermezin. Ama Steve-O... Adamımsın bro






Her blogger.com u açtığımla Lost la ilgili bir şeyler yazacağım diyorum ama unutuyorum. Aslıdna yanılıyormuşum, üşeniyormuşum. Şimdi anladım. O hidrojen bombası varsa, patlayacak işte!








The Veronicas'tan tek yımırta ikizlerinden birisini gözüm feci beğeniyor ama hangisi olduğunu bilmiyorum!








Street Fighter 4'te online sıralamada ilk 800'e girdim Amerikan server'ında. Marifet mi efet, marifet! Alın teri!





Tranformers 2 geleyorrrr... ve sanırım artık Optimus Prime cı olmayacağım. Megatron feci cool olmuş adamım!





Bir topa yeterince hızlı vurabildiğimiz zaman (ima yok) "şirinleri" görebileceğimiz gibi Tsubasa'daki gibi de topun elips şekline girebileceğini düşünerek "Akulaaaa vuruşuuuuu" çekmişliğim vardır şükürler olsun ki...





KFC!!!
Tepkiler: