27.5.09

Ne oldu sana Chun Li?



Sinan'ın hiç gözümüzün yaşına bakmadan, tüm mail grubuna yolladığı o mailden bu fotoğrafı görünce, istifa etmek, tüm oyunlarızı kırmak hatta ölmek filan istedik. İçimizdeki çocuk öldü.

Biz Chun Li'nin poposuna, Yep yep'indeki bacaklarına bakarak büyüdük. Cinselliği ondan bile öğrendik diyebiliriz. Ama bir Cosplay fotoğrafı bizi 1.5 milyon yıl önceye götürdü. Maalesef, bu kötülüğü siz blog okuyucularına da yapıyorum nihahaha...

Tepkiler:

8 yorum :

GeoMetro dedi ki...

baldırlar olmuş. ama ayaklar ne öyle lam! kız kardeşimin ayaklarından küçük. euheeuhe..

carameLia dedi ki...

koptum hahahah

Volkan dedi ki...

allah sahibine bağışlasın hahaha

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

şaşırdım... :-o

Hesionka dedi ki...

Chun Li'den oldum olasım nefret ederdim, bu resmi görünce napıcağımı şaşırdım artık.

Chun Li'nin zaten kalas gibi bacakları vardır ama bu kızımız olaya bambaşka bir boyut kazandırmış sanki...Öf.

Volkan dedi ki...

hehahahe... neden nefret ediyodun ki :) sadace kalas bacaklı diye mi:)

Hesionka dedi ki...

Yok yahu ondan değil, hatunda süper masum bir surat var alt tarafın da haliyle çıtı pıtı olmasını beklersin. kafada dantelli topuz süsleri falan....

Ama belden aşağısı bulgar gülleci gibi.
Bu altı kaval üstü şişhane kombinasyondur beni benden alan.

Volkan dedi ki...

ehehaa. hiç bu gözle bakmamışım Chun Li'ye :) Haklısın valla. Doğu Almanya Gülle Takımı olaraktan katılıyor tunuvaya. Bir tek sakalları eksik olmuş :P