6.5.09

"Işınla beni Scotty"

Go where no man has gone before!

J. J. Abrams'ı eskiden çok beğenmezdim ama bu adama sanırım bir sihirli değnek değdi filan, işin formülünü resmen çözdü. Ne yapsa adam, elini nereye sürse süper işler çıkarıyor. Popüler kültüre resmen yeni standartlar soktu. Çok zekice hamleler atıyor. Örneğin Cloverfield tam bir zeka ürünüydü. amerika'nın neden bir "yaratığı" yoktu ki... 30 milyon dolara şu ana kadar yapılmış en iyi canavar filmini yaptı hem de bir el kamerası eşliğinde. Lost'tu zaten geçiyorum. Fringe de zira öyle. İlk kez bir dizi ilk sezonu "garanti" yayınlama ile izleyiciyle buluştu ve ilk kez bir sezon "plot season" olarak başladı (Normalde 1-2 bölümdür plot, burada bir sezon). Diziyi takip edenler bilir, henüz dizi bir yere bağlanmadı ama Wiki'sine bakarsanız çok süper bir yere gidiyor dizi. X-Files filan çerez yanında. Lost'taki gibi de Fringe'e easter Egg serpiştirmesi JJ'in, takdir edilesi.



Kaldı 2 gün. Star Trek modern haliyle ve ilk kez bu kadar pahalı, dev bir prodüksiyonla (150 milyon dolar harcanarak, öehh) sinemaya geliyor. İnanılmaz görsel efektlerin yanında sanıyorum ki iyi işlenmiş bir konusu da var filmin (Kirk'ün tıfıl halini de görüyoruz). Heroes'tan Sylar'ın da filmde Spock olması, ekstra bir zeka tomurcuğu bana göre.

Dark knight'tan sonra sanırım ilk kez bu kadar çok heyecanlandırıyor beni bir film. umarım en az First Contact kadar iyidir.
Tepkiler: