19.5.09

"Biz var ya olm, biz..."


Bana mı denk geliyor bu tip insanlar ya da alayı mı böyle bilmiyorum da, sevmiyorum samimi olmayan, bıkbıkçı, kolpa insanları... Şimdi bu lafı öyle saçma gibi gözüken ama o kadar çok alakalı bir yere bağlayacağım ki...


Kimle konuşsam, kime sorsam alayı BANT dergici. "Çok seviyoruz abi, kaçmaz, şöyle birikimliyiz, böyle destekleriz, şu kadarız biz ArkaOda'da, hatta ben ben zamanında bişiler karalamıştım dergiye, çok enteliz be yauu"


Dergi sektörü içerisinde olduğumundan bunun ne kadar büyük bir balon olduğunu görebiliyoruz. Evet, tüm üniversite gençliği Bant filan okuduğu için Bant bir kaç bin satabiliyor! Ya da bu bi kaç bin kişi o kadar iyi çalışıyor ki en az 10 arkadaşına daha veriyor o dergileri. Veya bana/bize o bi kaç bin kişiden denk geliyorlar! O kadar komik rakamlarki bunlar böyle kaliteli yapımlar için, insanın aklı almıyor. Yani yemek tarifi öğrenmek isteyenler insanların sayısının hepimizden çok olması trajikomik bir olay. Ya da gençlik o kadar aşmış ki bu konuları, uzaya çıkacaz topluca yakında, o seviyedeyiz!


"Kraldan daha çok kralcı olmak", destek vermekle sükse yapma çabası arasında kalan birilerine denk gelmek istemiyorum artık. Ne gençlik, kültür-sanat, sinema dergileri kapandı gitti "eşsiz bu desteklerle, hani anlat anlat bitmeyen"... Ulan sorsan Türkiye'de 1 milyon kişi GameShow'cudur. O kadar da fanatiklerdir de, o yüzden mi mali konular yüzünden kapandı caaanım dergi? En son Zor da kepenkleri kapattı. Harika bir (kalınca) dergiydi. Kime sorsanız Zor'cuydu. Dersiniz ki bu dergi 10bin satar bu kadar çok seveni varsa... ohooo, alakası yok...


Kaç kişisiniz kuzum siz, onu hele deyin bana?
Tepkiler: