22.4.09

Yerin Dibine Geçtiğim Anlar #3


Rezil anlar serisi devam ediyor tatatadammm. 1. ve 2. şu adreslerdeydi, merak eden varsa.


___




Şimdi kalkıp gülmeyin ama ben liseye kadar feci hızlı koşabilen birisiydim. Severdim koşmayı. Harbiye'deki yaşarken bizim sokak upuzundu ve az araç geçerdi. Baştan sonra günde kaç kez koşardım bilmiyorum.


O kadar salakça da severdim ki, Flash Gordon izleyip gaza gelirdim, yeterince hızlı koşarsam görünmez olacğıma inanırdım! ! ! ... Bir kere hiç unutmuyorum, havada sağnak yağmur var, ben sokağın başın gelmişim, ayaklarımda terlik! var. Şapada şapada koşuyorum, allahım nasıl mutluyum, galiba çok hızlı koşuyorum derken terlğim ayağımdan fırlıyor ve taşa basıyor, ahh ayağım derken paldur küldür yuvarlanıyorum 20 cm boyumla...

Mahallede ve okulda benden hızlı koşan yok. Okulda bir yakalamaç bir ebelemeç bir yakartop oynardık, allah yani, ya birinci olurdum ya oynatmazlardı beni.


Bu mutlu günlerimse kısa sürdü... 2 apartman yanımıza bir aile taşındı. Bu ailenin Figen diye bir kız çocuğu da vardı. Böyle kara kuru bişiydi. Yaşıtımdı. Boyutumdu (Gripin kadar işte) Biz yine bir gün koşu yarışmaları yaparken bu geldi. Ben de koşabiliy miyimmmmm diye. Tabii ben havalı havalı "sonra üzülme ama bak" "yok yeee, ne üzülcem, hadi, nereye kadar?" Abi bu kız bir koşmaya başladı, ben kendimi duruyorum sanıyorum, ama ben de koşuyorum! Dedim alla alla bacağımda bir hastalık var galiba, bu kadar da hızlı koşamaz bir insan, hele hele bir KIZ!


Yok usta, kız deli gibi koşuyodu, ayakları filan gözükmüyordu. Laneth olsun tüm şanım şöhretim yok oldu gitti mahallede. Nasıl garezliyim kıza ama, nasıl nefretim var, bak hala unutmamışım rezil ediyorum onu! Bu başka okula gidiyordu filan biz de sonra taşındık, epey bir süre görmedim, unuttum lan oh derken ortaokul 2 de bi baktım bu gelmiş! EŞŞEK gibi olmuş bi de. Bildiğin 2.5 metre boy, böyle bir manken gibi serpilmiş, yolda görsen dersin 25 yaşında. Zaten o zamanki tüm kız arkadaşlarım top model gibi serpildiler, bunu da başka bi postta anlatayım.


Bizim sınıfa düşmedi allahtan Figen. Beden eğitimi derslerinde sınıftan izliyorum bunu, tazı tam. Patapata nasıl koşuyor hala. Sonra 2 sınıfın hocaları bilmem ne günü için böyle akrobasi gösterileri hazırlayacağız, sizin iki sınıf birleşti dedi. AHAA! İşte koşma konusunda da hoca bizim sınıfta ben, onların sınıftan da onu göstermedi mi, allahım bu bir kabus olmalı! Sonra bu salak şey böyle ip gibi dizilmişiz, bahçede artık kaç kişiyse, işte bana demedi mi bağıra bağıra, "aaa volkannn? İyi de ben seni ezer geçerim yahu koşmada ehe ehe ehee..." Benim tüm hava bastığım kızlar çocuklar filan nasıl gülüyor, nasıl nah çekiyor, allahım dedim bi silah ver öldüreyim kendimi veya şu kızı! Ve tabii ki o seçildi! Çok üstüme gelmişlerdi be!


hikaye burada bitti sanıyorsunuz ama değil. Ben süper liseye gittiğimde bu da aynı okulun normal lisesine katılmış. Daha bir güzeleşmişti artık mezun olduğumuzda ama hiç koşarken görmedim. felç olsun beddualarım mı tuttu ne! Zaten onlar öğlenci bizler sabahçıydık hep. 1 kere bile denk gelmedik (ben uzaktan hep kestim onu gerçi :P). Şükürler olsun. Geçende facebook'ta gördüm, PC'ye format atacaktım, lanet gibi üstüme çöker diye filan (yolda çarpışır ve evlenirmişiz ahaha:))... Neyse, sizin buradan çıkaracağınız sonuç, hızlı koşardım, tazı gibiydim, fittim, zayıftım. Böhüühee
Tepkiler:

4 yorum :

GeoMetro dedi ki...

Ocu? büyük aşklar nefretle başlar derler.. aşık mı oldun yoksa kıza? nihayetinde koşmasından çok, "güzelleşmiş, serpilmiş, manken gibi olmuş" diyip durdun yazı boyunca..

Volkan dedi ki...

yok ya ne aşığı haha. bi kaşık suda boğarım ama öle serpilmişti napim :=)

LoLLa dedi ki...

:s hhhiii Volkan kaderinse ya bu kiz senin :s ;)))

mmmuuuccckkkkk .)
eheue cok guldum ama yaw bela gibi zart zurt ensende bitiiii hatunKisi ;))

Volkan dedi ki...

ağzımızı hayra açalım ya :)
Zaten şu anda benden kesin daha hızlı koşuyodur, huh!