30.4.09

Sevgi dolu canım ülkem!


Valla haberleri izlemeye, haber portallarına girmeye korkar hale geldim. Şöyle bir bakıyoruz haberlere, bozuyoruz moralleri, negzel

-Bilkent'te Canlı Bomba!

Vay anasını. Hatun kişisi amacına ulaşabilseydi harbi katliam mı olurdu ne olur bilemiyorum. Ama ölümle kol kola dans ettiğimizi hatırlatıyor böyle şeyler. "Ama ne güzel toz pembeydi her şey, 77 yaşında ölecek, torunlarımıza şeker yalatacak, çok sevilecektim, herşeyim olacaktı, mutlu huzurlu yatağımda rüyada öleceeeedim"... That was just a dream demiş bir sanatçı. Hiç bir güvenlik önlemi hiç bir çözüm bu olasılıklardan bizi uzaklaştırmıyor maalesef. kendimi japonya'da yaşayan biri gibi hissediyorum. Fay hattı üzerinde, her an deprem olabilir, kafama saksı düşüp ölebilirim telaşıyla...

Tabii olayın başka bir yönü daha var. Bir insanın bir insanın canını alması için cahil, eğitimsiz, dağda yaşayan, köylü veya bağcı veya idiot olması, psikopat veya saldırgan bir aileden gelmesi, yani negatifliklerle yetişmiş olması yetmiyor. Olaya karışan hatun kişisi gayet okumuş etmiş bir hukuk insanı, diğer üniversitelerdeki binlercesi gibi ve "canlı bomba" olabilecek kadar "beyni yıkanmış"... Evet, yıkanmaya gelmeyen tek organ beyindir. Bunu unutmamak gerek...

Ha tabii Türk "melek" bir insan mı, tartışmaya açık ama Banu güven'in sorusu kesinlikle efsaneydi. "İçiniz rahat mı?" Bir insanı rahatsız edecek en güzel sorudur bu. Bu hayatta her şeyi yapabilirsiniz akşam kirli çamaşırlarınızı makineye atar yatarsınız. Yanınızda ölene kadar gezdireceğiniz tek şey de vicdanınızdır. "İçiniz rahat mı " sorusuna cevap gelemedi haliyle. Şuradan bi bakın habere

-Kısa dönem askerlik kalkıyor!
ÖSS'ye 3 ay kala istediğim bölüme girecekken YÖK'ün "şu şu bölümler meslek liselerine sınavsız giriş yapabilir" diyerekten hayallerimi yıkan demeci arkasından en güzeli bu oldu! Yani harbi beni buluyor diyeceğim, dilim varmıyor! Bu tasarı yakın zamanda uygulanmazsa adam değilim ben. Artık istediğin kadar oku, okuma 12 veya 15 ay askerlik yapacaksın Türkiye'de. Askerden soğutmak suç, eyvallah, o yüzden ben var gitmek buralardan. Cya babe

-1 Mayıs'da, Taksim'de...
Geçen sene bizim sokağa kadar gelmişlerdi emekçiler, işçiler, polisler... Bu sefer de Pangaltı'ndan başlayıp sakince Taksim'e gelinecekmiş. Pekala. Polisler de kasklarına numara takacakmış, yani serbestliği önlemek adına ama bu yapılmayacakmış. Burnuma pis kokular geliyor. Hayırlısı diyorum...

-Sedat vefat etmiş lan. En çok buna üzüldüm bugün.

- Güzellik yarışmasında Türkiye birincisi de Ebru olmuş. Valla yüzü değil de aşağısı harbi birinci. Ama hadiseeee? HADİSEEE! Sen ne kokoş bir kadınsın yahu. kesin biri bu hatuna "ya sen şöyle giyin, şu 250 gram makyajı da yap, çok güzel oluyorsun" diyor, bu da inanıyor.


-Domuz gribi yüzünden alarm seviyesi ilk kez 5'e çıkmış... Oley!!!


ben muhabiriniz Hamit Elsabah, bu da kameramanım Cevat Kelle.... Haberleri izlediniz Türkiyemmm
Tepkiler:

2 yorum :

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Ya bırak şimdi bunları, bahar gelmiş, çiçekler açmış. Piksel'in yeni hali ne kadar tatlı olmuş öyle. =D

Elladan

Volkan dedi ki...

hahaha :))
Evet, pek leziz oldu :)