17.4.09

Miss Turkey menüsü

Güzellik yarışmalarını oldum olası anlayamamışımdır. Amacını, arkasındakilerini, getirdiklerini, götürdüklerini filan sabah kadar tartışabilirim.. amaaaaa

Şu Miss Turkey bilmem ne yarışmasının ön elemelerini izledim biraz göz ucuyla da, oha lan, çoğu daha liseden mezun olmamış, etine buduna büyümüş, serpilmiş şeyler. Tamam buraya kadar da sorun yok. Ama konuşturuyorlar bunları, niye katıldın vs vs diye, belki %1'i filan bunu bira araç olarak kullanacağını söyledi. Çoğunluğu bunu bir amaç olarak görüyor ve daha çocuk bu insanlar!

Bir insanın o yaşta hayalleri, nasıl etinden sütünden faydalanıp bir yerlere gelebilmek olabiliyor, anlayamadım resmen. Ailesel mi ,arkadaş çevresi mi, yoksa içinden gelen bir şey mi, ıh yani. mantığımın bitti yer resmen. Halbu ki bu yarışmayı iyi bir araç olarak görseler, bunu güzellikleriyle pekiştirseler, eğitim sonrası zekalarıyla iyi bir kariyer yapsalar da helak olmasalar bugüne kadar olduğunu gibi (ki çok azı bir yerlere gelmişlerdir, TV sunucuları, reklamlar, oyuncular olmuşlardır ama her biri akıl melakeileri yerinde olduğu da hesaba katılmalıdır)

Güzel kızları görmekten daha güzel bir şey varsa o da beyni olan güzel kızlar görmektir demiş atalarımız (gerçi bunun orijinali "beyni olan penisler"di ama olsun :P))
Tepkiler:

5 yorum :

NoSTATIC dedi ki...

bende takılıyorum bu konuya,iki kere de okudun yazıyı ama diyecek bişey bulamadım..yorum yazasım gelmiş demek..idare et..(böyle de yorum olmaz olsun yah..:)

Volkan dedi ki...

heahah, yaz yorum yaw, nolcak :))

Duke dedi ki...

Beyni olan penisler mi?! Beyni olan "beyinler" gibi olmuş bu. AHAHA

Bir de şey vardı, beyni olan göğüsler, hatta "the girl with two brains." Süper. =D

Volkan dedi ki...

beyni olan göğüsler de güzelmiş ahha. gerçi erkekler de 2 beyinli olabiliyo öle düşünürsek... oppsss :PPPP

Duke dedi ki...

AHAHAHAHA eğer öyle düşünürsek kadınlar da üç beyinli oluyor, iki değil =D