10.4.09

Metallica Osurtur @ Hall of Fame


Bu sene Ohio'da düzenlene rocknRoll: hall of fame'in konuğu METALICAAAAA idi bildiğiniz gibi. 25 senelik tarihinde o salondaki en sert gruptu. (daha önce katılan gruplara bi bakın derim şuradan) . aşağıdaki videoyu valla tüylerim diken diken izledim. Hele JASON'ı tekrar sahnede grupla görmek harika bir duyguydu...
Her ne kadar metallica mtv grubu oldu abiiii, metallica hardcore oldu abiiiii, metallica davayı sattı abiiiii deseler de, büyük grup, büyük marka büyük şirket metallica. Bu kadar para içerisinde yüzerken de kalkıp death magnetic gibi kirli bir albüm kimse yapmaz yani o kadar satılmış olsalar. Ben tabii satıldıklarını düşünmüyorum. sadece artık yaşlılar ve gençlik fitilleri sönmüş yeni bir kulvara yönelmişler.
Google'dan aratın 80'lerin başlarındaki hallerine. daha bıyıkları çıkmayan delilerdi bunlar. parasızdılar... sahnede basmadık yer bırakmaz, dine devlete, insana her türlüsünden giydiren aykırıydılar. içer sıçarlardı. şimdi her biri huzur adamı, saadet insanı. her biri evli çoluk çocuk sahibi ve konuşmalarından anlaşıldığı gibi aileleri artık ilham kaynakları. şu saatten sonra kimse onlardan sahneye sıçmalarını gitarlarını kırmalarını beklemiyor. bekleyen varsa zaten çok bekler daha :)

Video ilginç. Jason çok ilginç. Yakışıyor Jason metallica'ya. Cliff'ten sonraki yer ona ait bence, Rob'a değil. Hatta gönül Cliff'i de bu sahnede görmek isterdi :(
İlk önce master of puppets sonra enter sandman çalıyolar. takım elbiselerle :) bol hatalı, bol detoneli çalıyolar ama mekanın atmosferi yeter. Özellikle sonu inanılmaz güzel. Jeff beck çıkıyor sahneye o kadar ipucu vereyim :)) 41 dakikalık videoyu izleyin siz en iyisi.


Tepkiler:

1 yorum :

Ca'ssn dedi ki...

bildiğim kadarıyla jason ayrıldı gruptan, ne kadar yakışıyor olsa da onun kararı saygı duymalı..