12.4.09

Madonna ve Pantera

Madonna ve Pantera? Ne alaka değil mi? Ben de öyle sanıyordum ama Madonna'nın Pantera'dan A New Level adlı parçanın introsunu çaldığını, daha doğrusu çalmaya çalıştığını görünce haliyle epey güldüm.

Dimebag rifflerini çalmak güven, özveri ve tecrübe ister lan! Madonnayı severiz sayarız da, işte öyle eller kollar popolar sallanır filan dinlerken. Pantera kiimmm sen kimmmmm hahahah. Bari hakkını verseydin demekten kendimi alamadım; paylaşayım dedim bu saçma fikrimi :))



Tepkiler:

1 yorum :

NoSTATIC dedi ki...

yok artık yaa..ne alaka :)