17.4.09

Kutsal dışkı adına!


Sabahın ilk ışıklarını görürkene yatmışım. Uyku sel olmuş akıyor burun deliklerimden...

Yastık, yorgan, yatak ne güzel şeylermiş diyorum. aslında demeden sızıyorum.

Tıkır tıkır birşeyler duyuyorum. Rüyamda ama. Sonra gerçek hayata dönüyorum. Gözler kapalı. Çapaklı. Ulan faremi girdi eve diye kıllanıyorum. Ki fare kırılından da nefret ederim, fareden de. Tamam odam pis de, o kadar değil yaw.


Yine sızar gibi oluyorken sesler iyice çoşuyor. kombiden geliyor böyle. Ulan dedim kombi patlıcak ölcem gidem oley mk. allahım sen benim günahlarımı affet, sana geliyorum, abdestim de var, bak şöyle böyle derken kalktım yarım gözlerle. dışarıdan geliyo ses. açtım perdeyi baktım kombinin bacasına 2 kuş tünemiş ayaklarıyla ses çıkarıyorl. "He hadi gidiyn leaaaynn" diye bir recep ivedik oldum. yattım uyudum. Kalktığımda gelmişler yine. Daha dikkatli baktım. Ulan bacaya resmen 10 cm kalınlığında sıçmışlar. Yuh. Ne yediniz lan! Ve o boklarının içinde iki sevgili o kadar mesut ki, kıskandım. taşısa beni baca ben de üçüncü olarak tüneyecektim yanlarına.


Uzak pencereye geçtim, bi kaç foto aldım. netlik ayarı, zoom filan derken kaçırdım kuşları ama bir tanesi durumu güzelce özetleyebiliyor. Büyük haline bakınca harbi o bokun "kutsal dışkı" olduğunu görebiliyorsunuz. insanlar gibi boktan bir hayatları var ama insanlardan farklı olarak bununla mutlu olabiliyor.


Kuş olcam ben!
Tepkiler:

2 yorum :

aşkın halleri dedi ki...

onlarda aldatma felan yoksa mutlulardır tabi cık cık

Volkan dedi ki...

aldatmak gibi bir güdü yok kuşlarda :)