29.4.09

Ebru Şallı ile zayıflıktan ölmek


Hayır, pilatese filan başlamadım, aklınıza öyle bir şey gelmesin :)) Konumuz sadece Ebru Şallı. Teee kendisi podyumları büyülediğinden beri fanıyızdır bu güzelliğin. Yani evlendiği gün yas günümüzdü, gerçi evlendiği adam da suntaydı ama vardır bi bildiği dedik. Sonra doğurdu, tövbe etti Ebru'cuğumuz bu işlere. TV8'deki programıyla da ekranlara geri döndü. Sırf fantezi olsun diye bizler de izledik (evet, arkadaşlarla çerezleri biraları toplayıp programı izliyoruz :PP)


lakin bu kadın bir anormalleşti ya? Bildiğin 30 kilo filan oldu sanırım. Yani bir de doğurdu bu kadın! Göbek deliğinden filan mı doğurdu ne yaptı, nasıl böyle zayıf kaldı!!! Şaka gibi. En son baktığımda da güzellikten de çıkmış, karikatür gibi vücuda sahip olmuş. Suratı da çirkinleşiyor git gide. Ekran karşısında ölecek gidecek, bi hareket yaparkan çat diye belinden kırılacak diye korkuyorum vallahi. Bacakları olmuş oklava gibi. Tam Safinas yaa :P
Ben facebook'a açayım bi "Biri ebru şallıyı durdursun, o da volkan olsun" grubu. Evet, güzel fikir :)
Tepkiler:

1 yorum :

GeoMetro dedi ki...

bu kızcağızın bebesi olacağı zaman sadece kivi yediği bir doktor efsanesi olmuş, hemşirelerin bebeğe "kivican" ismi taktığı da söylenmişti.. ben de denk geldim pilates programına.. nefes alış-verişi korkutmuştu beni. ama güzel vücut yaptı. beğenmiyor değilim. :)