9.4.09

Candlemass, adamın *****

I'm an image of perfection

I'm the sunrise, resurrection


CANDLEMASS geri döner, geri döner ve adamdan kal alır izni olmadan (hem de koldan değil)! O kadar diyorum. Resmen yılın şimdiden en iyi albümü ilan edilebilir. King of the grey island'tan bir gömlek üstüne çıkabilmiş, tüm Candlemass albümleri arasında 2. sıraya oturabilecek bir albüm olmuş Death Magic Doom. Son model retro bir kapakla aynı oldschool doom vari melodileriyle "allahınız var mı lan sizin, nerde haniiii" diyerek gelmişler. sefa getirmişler!

Candlemass bilindiği gibi Doom metalin kilometretaşlarındandır. Bu albüm de bunu kanıtlar nitelikte. Albüm en siyahından kap kara. Bu kadar karanlık albüm ben pek görmedim. Resmen kan kokuyor. Vampir hikayelerinin bu kadar ürpertici olabileceğini tahmin etmiyordum. Hazırlıksız yakalandım. Doom sevenlerin başucu albümü olabilir hatta bir sonraki Candlemass albümüne kadar da bu albüm sıkılmadan dinlenebilir gibi geliyor... Rob resmen vokalleri almış uçurmuş. İ-na-nıl-maz bir sesi var bu adamın. Muhteşem. Titriyorum yolda yürürken filan, soğuktan sanıyor insanlar... Sololar, tek düze giden davullar, iç kemiren riffler, köprüler, geçişler... offf... Alın size 2 örnek.






Şarkı sözleri

Tepkiler: