28.4.09

Bayan bayan


Rock, metal türevleri dinleyen insanların büyük bir kısmı kompleksli olur. Yok ben değilim demeyin, çoğunluğu diyorum zaten. Ben de yer yer hem karakter hem de müzik konusunda böyle olmuşumdur. Mesela öyle disko, tekno, beat filan bozar bizi hacı. Diye düşünürdüm de. Bir değil iki değil...


Çirkin kadın yoktur az votka gibi bir şey bu da. Yeterli alkolle her şey bana güzel geliyor, onu çözdüm ben. Dirty'de en son kendime uzaktan baktığımda 5-6 sene önce testis geçtiklerim gibi kopkop yapıyorum. Tabii spor oluyor, güzel oluyor da, ortam da çok şahaneymiş yani. Şöyle ki;


Dinleniyorum köşede. Kamaşmış gözlerle yüzlere bakıyorum da yok imkanı değil net olamıyorlar. Sonra bir kız geldi. Hayır kız değil, kadın. Votkasını uzattı, yok dedim bacım benim zulam var şurda dedim :) Sonra muhabbet başladı haliyle.

"Hayrola, tek misin haftanın bugünü"

"Yoo, dinleniyorum köşede öyle, arkideşlerin maşallahı var, oradalar. Sigara dumanı filan rahatsız eder beni"

"AAa, kutlarım, ben de bırakmak istiyorum amaaa nerdee"

"..."


Sessizlik olur, konuya girecek, ıkınıyor.


"Bana bakıyordun beş dakikadır. Tanışıyor muyuz diye merak ettim, geldim"

"Bakmak mı? Size mi? Yanılıyor olmalısınız "

"Hmmm. belki de..."

"Adınız ne? Ben Volkan"

"Ben de Müjde. memnun oldum volkan bey"...


Ey allahım, bu muhabbet niye yaşanır ya. Böyle klişe girişlerden nefret ediyorum. Kadınsın bi de yani, var böyle 27-29, çatapata küt girişsene ablacım. Saygı duyayım. Diye düşünürken, işte biraz yeteneğini konuşturdu. "Biraz suratın asık senin, üzgün gibisin" muameleri peşi sıra geliyor. Bir şefkatli ki sormayın. Al anne beni kucağına evime götür diyeceğim biraz daha laf etse. Sonra kendinden bahsetti işte. Ben gayet beter bir hayatı var sanarken aslında gayet "better" bir hayatı varmış, ona da şaştım. Sıkılıyorum bu arada tabii. İnsan tanımayı severim, hikayeleri dikkatimi çeker de, öyle bir ortamda, öyle alkol ortamında ıh, gelemem. Sonra dışarıdan başka bir kız arkadaşım yanıma geldi. Tabii henüz içeri yeni girdiği için kafası temiz şöyle garip garip baktı bana, vay anasını volkiiii bu güzel kadını mı götürcen diye pis bi sırıtma vardı yüzünde. Kafasına atcaktım şişeyi. Yanıma gelince bu şefkatli kadının suratı bir anda değişti. Sevgilim mi diye meraklanıyor da soramıyor. İşte lafladılar. Dedim "çok severim ben kızı" bak filan. Bir anda demez mi "sen kesin bunla yatmışsındır, çapkınnn" ...Öehhh dedim, kuscaktım elbisesinin üstüne. Veya bir Aduket filan atacaktım suratına...

hani kafası güzel desek değil, salak desek değil, gayet okumuş etmiş ablanın (tabii doğruysa) bu lafı karşısında irkildim. Nasıl yaaa, ne yatması ne diyosun sen, sizin köyde böle olabilir bu işler de buralarda farklı filan diye diye laf sokma makinemi çalıştırdım. "Ay yannış anladığınız siz benii" filan gevelese de kendisine kafamı ütüleyen müzik eşliğinde köşesinde iyi geceler diledim.


Sonra yine kendime kızdım. Ulan bi milyon insan içinden konuştuğum insana bak, ayırdığım zaman yazık diye hayıflandım, tadım tuzum da kalmadı hatta ayıldım. Yani "damsız almıyoruz" olayı erkeklere işleyeceğine bence biraz da bayanlara da işlemeli. Ne dedi ya, yuh :) nerde stress toplarımmmm
Tepkiler:

2 yorum :

GeoMetro dedi ki...

erkek içince ne mok yediği ortada.. ya "sevdiği" kızı saçından sürükleyerek arkadaşlarıyla dağa çıkarır, ya arabasıyla bir masumun canına kıyar, yada gider iki el sıkar. kızın (veya kadının) içmişi en azından ona buna sarkıyor. bence buna da şükür demek lazım. euhuehe.. korktun dimi hatundan :P

Volkan dedi ki...

yok ya ne korkçam :PP