16.4.09

Algida Seçicilik!


Yaz gelmeden dondurma yemeye, yiyebilmeye bayılıyorum resmen. Özlelikle yazın iş çığrından çıkıyor. Her gün en az bir Algida ürünü yemeden duramam. Magnum double çiko ise favorimdir. I love şoko!!!


Küçükkene, ufacıkkene, içi dolu turşucukkene de Max favorimdi. Gerçi hala severim ama sadece dışını. İçi biraz sulu geliyor artık. Çok bozdu bu Algida. Bu arada Cappy mi ne vardı, döndür döndür çıkıyodu, yalıyordun, bir kere yedim ondan tam 1 kere!!! Onda da rezil oldum. Onu avuçlarımın arasında çeviriyorum çeviriyorum, yok, ıh çıkmıyor. Ben de dibinden sıkıverip çıkarmaya baktım ufak ufak. O da ezildi, eridi, elime koluma aktı mı, yapış yapış oldum. okuldan çocuklar da benle testis geçti mi, şukella oldu... O gün sondu benim için.


Kapta dondurmadaysa Cartedor'u tek geçerim. Yarım kilo dondurmayı acımam tek filmle yerim. Geçen sene fazlasıyla yiyordum hatta (O yüzden bir ton oldum lan galiba). Gerçi sonra yasakladım kendime, haftasonları alıyordum, onun da kız arkadaşım 300 gramını yerdi zaten. Bugün ilk yarım kilomu yedim ama. Çikolata Karnavalı'yla odamı karnavala çevirdim! Çikolata şelalelerine atladım. O ne güzel çiko parçalarıdır ellahım yerrappimmmmm. Çabuk bitmesin diye de çay kaşığıyla yedim. Gerçi sonlarına doğru çorba olmuşsa da olsun, kafma diktim içtim dondurmayı. Her güzel şeyin bir sonu varmış sözüne hakkverdim sonrasına. Böyle hormonlar çalıştı mutlu oldum. Sonra işimin başıan döndüm sırıtarak... Artık önümdeki maçlara bakıyorum.
Tepkiler:

2 yorum :

Gabriel dedi ki...

calippo'ydu o Volkan abi :P ve hala satılmakta kendileri ^^

karamelli cartedor ve meyve şöleni rulz efendim.

Volkan dedi ki...

aa evet calippo idi. hatırladım :)) Hala satılıyorsa bir denemek lazım :P