5.3.09

Zengin Oluyom!



Evet sayın okuyucu, süper loto bana çıkacak bugün!





Hayatımda ilk kez bir şans oyunu oynadım, onu da ortak oynadım gerçi :)





Garip geliyo olabilir, ama harbi ilk şans oyunum bu şu yaşıma kadar. Bahtsız bedevi olarak bu tip şans oyunlarına verecek param umudundan daha değerli bana göre. Ama bu sefer aklım çelindi lan :) Belki tüm hakkımı 1 kereye sıkıştırırsam kazanırım belli mi olur :) (26 milyonda 1 ihtimalim var, ne kadar şanslıyımm :PP)





30 milyon ytl diyorlar. korkunç bir para. akıl sağlığım filan bozulur yeminle. uzmanlar 30 milyon ytl'niz var da batmış gibi bir ruh haline girer kazanan diyo. İlginç





Ama tabii büyük para asla insana hayrı dokunmaz onu da tahmin edebilyom. 1995'in büyük ödül sahibini TV'de konuşturdular, boka dönmüş hayatı, para onu yönetmiş dostsuz kalmış falan. geye bi kaç evi kalmış, 850 ytl'ye bi yerde çalışıyomuş... Aslında en güzeli, yeterince para kazanmak. En azından bi ev parası lan :)) nolurrrrr


_____________

Çekiliş sonrası konuşma: öhööhöhö... uhauhsauhuduhsa... sadece 1 rakam tutturabilmişim. o da 8... hahahaha.puauhuhauha

Tepkiler: