13.3.09

Yerin Dibine Geçtiğim Anlar #2


Efeeettttt. Geldik ikinci anıma. (İlki şuradaydı)



Efenime söliyim, ben de ufakken her Türk çocuğu gibi Karate kursuna yazılmıştım. Ama bu ailemin baskısı değil, bizzat şahsen kendimin yoğun talepleri doğrultusunda olmuştu. Kaç yaşındayım valla hatırlayamıyorum ama Orta okula daha geçmemiştim, onu biliyorum. Böyle Hobbit kadar boyum var, evde Karate filmleri seyrederdim (VHS günlerini de ayrı bir konu olarak saklıyorum), ona buna sarnaşırdım hueeyttt diye, dedim "Ben de Karate yapcam bubaaa, yazdır beni".


Neyse, yazıldık işte. Tam böyle beyaz kuşaktan çıkıcam, süper tekmelerim yumruklarım var, hatta uçan tekme atarken fotolarım hala durur, bakıyorum da ulan keşke devam etseydim de şu bidon halime evrilmeseydim...


Bir gün soyunma odasında üstümü değiştirme gafletine düştüm... ??? Niye diyeceksiniz. Şimdi ayıptır sölemesi (ahaha niye ki?) benim bacakta "ben" vardır. Et beni değil, öle deri işte. Oldukça Gigantic bişi. Doğuştan. Doktorlar demişler isterseniz ameliyatla deri nakli yapak ama bacak büyüdüğünde ben de genişler yok olur. Nah olur gamcık ağızlı doktor! (Bu noktada bir de mitolojik olayı anlatayım. O ben'in nedeni, annemin anlattığına göre, annem bana hamileyken bacağına zeytinyağı döküyor (sıcak değil tabii) ve benim de aynı o dökülen bölge ben'li oluyor. Uydurmuyor babamın da sölyediğine göre ama ne bu mk. Ya suratına dökseydi. alla allaa...)


İşte üstümü giyinirken allahtan kimse dikkat etmiyor derken hoca içeri girdi birileriyle konuştu sonra çıktı, annem babam da kapıda beni almaya gelmişler. Ben çıktım dışarı hoca konuşuyo babamla. Annem sonra dedi "Olm sen tuvaletini ne yapıyon" "Anne napabilirim, tuvalete yapıyom tabii!" "E oğlum hocan diyo volkan altına sıçmış, paçasından aşağı da öyle dökülüyormuş" "!!!" "!!!" Tabii sonra aldı annemi bi gülmek, aklına geldi ben, gitti hocaya anlattı gülerek, hoca da güldü ehehehe diye. Dedim ben öleyim ya, keseyim bacağımı benimi, skeyim böle hayatı... Çok utanmıştım sonra da zaten bıraktım Karate'yi, dövüş sanatları büyük bir yeteneği kaybetmiş oldu böylece. hıh. Altıma sıçmışmışım. ÖKÜZ! Kendini Miyagi mi sanıyo ne! Zaten tam kamyoncu tipliydi hoca. İyi ki bırakmışım (izi kasın böylece::))))
Tepkiler:

3 yorum :

GeoMetro dedi ki...

ne bahstsız bi adamsın sen abicim. "volkancık şeytan çekici" adeta. anladım ki her Türk gencinin karate hocalarıyla bir dönem polemiği olmuş.

Volkan dedi ki...

heuehu. bu kadarına bahtsızlık diyorsan(ız) daha bunlar hiç bişi :) bir meteor düşmedi kafama diyorum, inandıramıyorum :P

Dr.Troy dedi ki...

süpersin ne diim :)