21.3.09

"SO SAY WE ALL!"

Şu yazacağım mesaja başlamadan bir forumlara bakayım derken kötü bir habere daha denk geldim. Manowarif nick'iyle takıldığım bir forumda takılırdı. Sima olarak tanırdım ama hiç tanışmak nasip olmamıştı... O da benim gibi manowar fanı (daha eski) idi, keşke tanışsaymışım.

Geçen gün kendisi siyanür içerek intihar etmiş. Kız arkadaşından ayrıldığı için :(( Haberin detayları şurada ... Üzüldüm resmen. Çünkü çok iyi anlıyorum. Yine de bu testi geçmesini isterdim... Mekanı cennet, toprağı bol olur inşallah diyorum :((


GELELİM bu beyaz sayfanın asıl nedenine blogdaş...


2003'te başlayan bir diğer aşkım daha bitti bugün itibariyle.. BATTLESTAR GALACTICA'm emekli oldu :((( Bitti onca yıldır süren dizim. Büyük bir acı yaşamaktayım.


Damağımda hala o plot bölümün tadı varken hele. Dile kolay 70'ten fazla bölüme şahit olduk. Her karakterle üzüldüm sevindim ağladım ben lan bu dizide. Bir sci-fic dizinin veremediği tat vardı bu dizide. En güzel yanı da çok şey öğretiyordu. "Bir diziden de bir şey öğreneceksen, öl sen" diyen, ayağa kalk! Dizinin alt metinlerini anlatsalar 270 bölüm sürerdi... Kolay değil bu işler o kadar...


Final bölümü HER soruya cevap vermedi ama bir FİNAL gibi bitti. Anlatmayacağım neler oldu bitti ama hüngür hüngür ağlattı resmen :( Adama, sen nasıl bir insansın yahu. Nası sevgi dolusun. idolümsün hacı. Baltar'a çok özensem de gönlümde yatan sensin (too gay:P) ... Çoğu bölümde insanoğluna mesaj yollayan, uzlaşmanın, sevginin, aşkın, ideal ve prensip sahibi olmanın, inanmanın, güvenmenin, sadık olmanın ve daha bir çok şeyin genelde olmasa da, "sonunda" kazanacak taraf olacağı gerçeğini, son bölüm itibariyle çok iyi verdi. Titretti... Ama her güzel şeyde olduğu gibi bunun da sonu vardı.


"sahneden" "sevdiğini" "selamlayarak" "inen" "herşey" karşısında "alkışlarımı" takdir ediyorum... SO SAY WE ALL MK!


Adama:

I laid out the cabin today.

It's gonna have an easterly view.

You should see the light that we get here.

When the sun comes from behind those mountains...

It's almost heavenly.

It reminds me of you...

Tepkiler: