17.3.09

Silence...but screaming!


Sene 2003. Hayatımın en güzel yılı. En şanslı olduğum yıl. En unutulmaz anların yaşandığı yıldır benim için. Bu anların içinde de Silent Hill 3'ün büyük yeri vardır. "Altıüstü bir oyun aa çocuğa bak" demeyin. Silent Hill evrenine giren bir daha çıkamaz oyundakiler gibi. ayrı bir atmosfer ayrı bir bilinç-altıdır Silent Hill. Silent Hill 2'yi bitirdiğimde ellerimin titrediğini dün gibi hatırlıyorum. Oyunu tek oynayamazdım. Arkadaşlarla oynardık. Işık açık.
Aynısını Silent Hill 3'te de yaşadım. SH2 kadar harika değildi ama bir o kadar iyi olduğu dal resmi Soundtrack'leriydi. unreleased parçaları da harikaydı. I want Love parçasıyla kaçan tüm keyiflerimi, tüm sevdiklerimi geri toplayabilmiş biriydim.
2003'ten bu yana 2 SH oyunu daha çıktı. Ama hiç biri resmi olarak Silent Hill'e girememişti. Silent Hill: Homecoming'i de 1.5 yıldır bekledik ettik. Geliyorduk Silent Hill'e. Bir de zaten filmini arkamızda bırakmıştık.
Oyun elimde. Oynuyorum. İncelemesi bende. Oyun iyi veya kötü orası ayrı ama resmi Soundtrack'leri yine yıkılıyor. SH3 kadar hatta. İlk şarkıyı upload ettim. Youtube'da da olabilir, dileyen oradan dinleyebilir.
Şarkı oyundaki bir yere değiniyor ama sadece oynayan anlayabilir. Ve onun yanında Mary Elizabeth'in harika sesi, Akira Yamaoka'nın dahi müzikleriyle müthiş sözler birleşip darma dağın etti beni (toplam 4 parça seslendirmiş). 2003'e geri ışınlandım resmi olarak. Akira beni neden üzüyorsun :((( Oyunu oynarken tırstığım yetmiyormuş gibi başıma bir de OST işi aldım. Ki ben hala Theme of Laura'dan kurtulamamış biriyken...
One More Soul To The Call



Enough...with lies...
Tell me one...more time...
My blood...your line...
Is this you...inside?...
Death...through the living...
A flame...has no living heart...
In the order...of life...
They know you there...
As you saw it, your plan...
A real shot in the dark...
Came a little...too late...
It's over...
Calling...the children...
Tension...and dying...
Silence...but screaming!
Damage done to the flesh;
What they said in the name of the...
Damage done to the heart;
Is the start of the end...
Damage done to my soul;
I know...it knows where my...
Damage done to my life;
Cursing loud at the chaos...
You're here...you're gone...
It's not fear...I'm lost...
Your God...your fear...
Was it worth...the price?...
Pray...for the children...
You lost...along the way...
Still remember...the names and faces...
Cold...and abandoned...
They cry...their fate put into your hands...
When it's over...they come...
To haunt you...
Wasted...confusion...
Deadly...illusion...
Nightmare...intrusion!
One more soul to the call;
For all...in silence, comes
Two more souls to the call;
For all...and in time...
Three more souls to the call;
They fall...unknowing that
Four more souls to the call;
Won't be all...and you know it.
Sacrifice...wasted life...
Destiny...redefined.
Someone...chooses you...
Lucky one...close your eyes...
Your family knows you're here!
Calling...the children...
Tension...and dying...
Silence...but screaming!
Damage done to the flesh;
What they said in the name of the...
Damage done to the heart;
Is the start of the end...
Damage done to my soul;
I know...it knows where my...
Damage done to my life;
Cursing loud at the chaos.
One more soul to the call;
For all...in silence, comes
Two more souls to the call;
For all...and in time...
Three more souls to the call;
They fall...unknowing that
Four more souls to the call;
Won't be all...and you know it.
Tepkiler:

7 yorum :

LoLLa dedi ki...

efenim iyi aksamlar yahut iyi geceler .)

oncelikle sarkiya bittigimi belirtmek isterim .)

bu arada senin KışınSonKarı mı adlı yazıma bıraktigin yorumunu yanlislikla silmisim ben ya :s
yorumlar benim için önemli de :/

ama bi kac gundur hem blog hem okul epey bi yogundu :(

onemsersen, özür dilerim .(

Volkan dedi ki...

İyi geceler :)

İlk kez bir yorumu silip de buna kederlenen gördüm :)

"Canınız sağolsun" lafı sanırım bu anlar için yapılmış :)... Hiç önemli değil, ben yine atarım (sen yine silersin :PPP)

GeoMetro dedi ki...

Bu serinin müziklerini ayrı ayrı cd'ye çekip bi köşede değerlenmesini bekleyen biriyim. piyasa müziklerinden sıtkım sıyrılalı çok oldu. oyun müziklerinden başka şey dinlemez oldum. Gelin görün ki, benim favorim Promise. Yamaoka rullezz..

LoLLa dedi ki...

eheueheueeueeeuueheue :))))

hassasim ben olm :)) hassasKedi de bana :))

Volkan dedi ki...

"hassaskedi" :))))) hahahah
kedi deme bana yaaa :)))

bu arada http://hassaskedi.blogspot.com/

alınmamış henüz, alabilirsin :PPPP

LoLLa dedi ki...

iiiykk dusundum bi anda olmadi blog ismi olarak :))

tamam LoLLa daha ii :)

Volkan dedi ki...

bence de :)