16.3.09

Görmemişin D90'ı olmuş...


Epeydir kafamı kemiriyordu, ne alayım SLR olarak ne alayım diye. Her kafadan bir ses çıkıyordu haliyle. Yok Canon şöyle yok Nikon böyle yok onlar tüüü kaka, mahmut daha güzel onu al diye diye sıyırdım kafayı...


Derken D90'a geldim, dolar + kriz derken güzel bir fiyata aldım D90 + 18-105mm VR KIT'li SLR'ımı...


Bilindiği gibi ilk HD video kaydı alabilen SLR'dır kendileri. Denedim gördüm ki 720p'yi harika alıyor. JVC kameramla arasındaki farkı anlamak çok güç.


Fotoğraf kalitesi zaten anlatılmaz yaşanır diyorum. Mesela ŞU ADRESTEKİ test çekimini görünce daha bi delirdim. Kendimi atmam lazım doğaya diye gaza geldim.

Eğer sizin de kafanızda D90 alıp almamak şüphesi varsa, valla düşünmeyin diyorum, alın. Fiyat aralığına göre harika (2 ay sonra bu ne lan diye kırar atarmışım bi de ehüeheüe)

Tepkiler:

3 yorum :

GeoMetro dedi ki...

hayırlı olsun. sen kaça aldın?

Volkan dedi ki...

Sahibinden.com'da satılan sıfır makinelerden çok çok az daha ucuza kafaladım :) bu kadar diyeyim:)

GeoMetro dedi ki...

inceledim. güzel makine. :)