18.3.09

Gezenti


Normalde elimdemden geldiğince iş konularını buraya taşımamaya çalışıyorum. Dergi içeriğinden filan bahsetmeye gerek yok diye düşünüyorum ama bu sefer dayanamıcam.


Gezenti diye bir köşemiz var bilen bilir, çeşitli ülke/illerden okuyucular ilginç fotolar çeker yollar, en beğenileni koyarız. Bu seferki beni ayrı bir sarstı. Çok mutlu oldum ben kendi adıma şahsen. Ama bilmiyorum bu fotoğrafta biraz da garip duygulara kapıldım.


Konya - Çumra - Çicek Köyü'nden geliyor fotoğraf. Şadiye Mevlüt Çelik İlköğretim Okulu öğrencilerinden. İsimleri de belli ama buraya yazmiyim şimdi, ünlü olmak bozar çocukları filan :PPP


Hepsini mıncırırım yanaklarından. Minik ellerinizi yirim. gülen ağızlarınızı öpim ya. çok duygulandım.


Tepkiler:

3 yorum :

LoLLa dedi ki...

:)))
ciddi sekilde duygulanmissin yalniz .)
sevme ibareleri super :))

Volkan dedi ki...

anca yazıda böyle severim:) yoksa hapse atarlar sanırım çocuk istismarından :PP

Yanlarında olsam "tamam çocuklar, sakin sakinnn, yırtçaksınız ama dergiyi. AAAA. kime diyorummm ule" filan olurdu :)))

Konya bi de... etli ekmek. off :(((

aykut dedi ki...

:))
eğer konyaya gelirsen hem o çocukları mıncırmaya götürürüm; hem de etli ekmek ısmarlarım;)