29.3.09

Elimi sürdüm. Bulaşır mı?


















Efet, merakla beklenen Enki Bilal ile tanışma konuşma foto moto olayı gerçekleşti. Lokum gibi adammış. Tam bir Fransız beyfendisi. Her santimine işlemiş cool'luk. Sanırsınız ki matrix'ten çıkmış. Çok da samimi. röportaj sırasında gayet rahattı ve kasmadan sorulara uzun uzun cevaplar vermekten kaçınmayan biri. Mesela ilk müjdemiz "yeni bir sinema filmi yoldaymış ama ad vermek için erkenmiş"...

Kendisine adımı bir de eskiyleyeni yazar mısınız diye rica ettim, kırmadı, dedi sende potansiyel gördüm çocuk :PP, tabii blogun adını yanlış yazdı ama adımda yanılmadı. 30 saniye kadar sürede aşağıdaki silüeti karaladı. 1 gün uğraşsam çizemem aga onu ben! 4 tane event'ten foto koyayım. Kendisiyle de foto çektirdim ama buraya koyup deşifre etmiyorum kendimi :P

Kendisine elimi kolumu sürdüm valla. bişiler bulaşsa allahım ne olur :)
Tepkiler: