5.2.09

Yüzme Bilmiyorsam N'olmuş!


YÜZME BİLMİYORSAM N'OLMUŞ?
"Yüzme bilmiyorum" dediğim her kişi neden beni ayıplıyor gibi bakıyor, sonra da alay eder gibi gülüyo? "Eneeee yüzme bilmiyo len bu dahaaa" diyorlar içlerinden eminim. DE, balığa mı benziyorum ben ya yüzme bilmemek ayıp olsun?

Deniz kenarında yaşamadım, ailecek haritadan tatile giden bi çocukluk geçirmedim. Yazlığımız olmadı, Kabataş'tan balıklama denize atlayan arkadaşlarım hiç olmadı.
Eskiden yiğen vardı sarıyer'de, onlara gittiğimizde bi denize giderdim. Bi kaç kere öyle yüzmeyi öğreneyim dedim ama ıhh olmadı. Ayrıca hiç yüzemiyorum değil, denizin altından yüzebiliyo gibiyim (bi kaç santim gidiyorum böle:)) ama kulaç filan atmaya gelince ıh olmuyo, mekanizmam bozuluyo.


Panik yapmıyorum aslında. Sadece dikkatim dağılıyor. Kafamı denize sokunca kulaklarım da bi uğultu başlıyor. Gözlerimi zaten açamıyorum denizdeyken, duyularım dağılıyo direkt. Sonra sağ kulaçtı sol kulaçtı ayak çırptı derken yapamıyorum ve gulugulu diye batıyorum. Bi de derler kendini bırak böyleeee, batmazsın, yüzdende durursun. Kaç kere denedim ıhhh, batıyorum yani. Bi de yani öle bişi nasıl olur ya, insan dediğin batar suda, tahta mıyız biz! Sırt üstü filan yatmak gerekiyomuş vs. Aman ya. İnsan zaten niye yüzer? Hadi harika bi spor, ona lafım yok da, gitmişsin kilyosa, saatlerce bi sağa bi sola yüzüyon. Niye? Eğlenceli mi? Amaç bence serinlemek. Onu ben yüzme bilmeden de yapıyorum valla. Deve güreşi hem daha zevkli ya yüzmeden. Gerçi beni omzuna alacak kadar güçlü bir arkadaşım yok ama olsun :)


Geçen yaz mı ne, denize gittik onur'la işte. Şakalaşıyoz böle ehehe al sana suuuu diye, (ne kadar garip dimi, denizin içindeyiz ve SU var haha) derken dipteki koca bi taşa resmen şut çektim adım atayım derken. Sol baş parmağıma ait tırnak resmen etime girdi. O haftam öyle bi rezil olmuştu ki anlatamam. Acısından durulmuyo, yetmedi cansakızı 1 saat o minik tırnağı kescem diye on takla attı, ben öküzler gibi bağırdım. Sırf niye? YÜZECEM BEN. nahh. bi daha en fazla havuza giderim olm ben. Hala o yer acıyor.


Bi de demezler mi "bizim senin gibi bi arkadaş vardı, tuttuk kollarından bacaklarından, attık iskeleden, bi çırpındı sonra kurbağa gibi yüzdü maşallah"... Yaa. Yedim ben de! Babam onun benzerini bana bisiklet kullanmada öğretmişti. 4 teker başlamıştım kullanmaya. Sonra dedi yeter, çıkardı o 4 tekeri. Saldı yokuş aşağı beni, yolun yarısında ben bi düş, dirseklerimi dizlerimi yardım valla. İskeleden atsalar beni, son sürat dibe batarım, kimse de bulamaz. Yapmayın lan sakın öyle şeyler bana :)


Lütfen yüzme bilmeyenleri küçümsemeyelim, koruyalım onları; sevelim :)
Tepkiler: