20.2.09

Nasıl Yapıldı?


Bir şeyin nasıl yapıldığını izlemek, o şeyi yapmakdan daha heyecanlı geliyor bana. Tabii bunda benim yeteneksiz biri olduğumun payı çoook büyük ama gerçekten birşeyin yapılışını izlemek heyecan veriyor bana.

Hastası olmasam da belgeseller, belgesel kanalları ilgimi çekmiştir. Makro olsun mikro olsun, feci güzel şeyler var. Yani insanoğlunun çok zeki ve çok tehlikeli olduğunu daha iyi anlıyorsunuz.

Konuyu HOW IT'S MADE - NASIL YAPILDI? programına getircem. Discovery'de veriyorlar ya, hah o. Her bölümde 4 eşyanın nasıl yapıldığını gösteriyorlar. Allah'ım yok böyle bir keyif. Eskiden kablolu tv'm yoktu izleyemiyordum ama nerdeyse 20 aydır filan izliyorum her sezonu bölümü. Çok basit gibi duran şeylerin ne işlemlerden geçtikten sonra elimize geçtiğini görünce onlara daha bi farklı bakıyorum resmen :) Gözlüklerime neredeyse "olm ben sizin nereden geldiğinizi, nasıl ısındığınııı bilirim beee, peyhhhttt" diyeceğim :) İnsan ellerini kirletmeye başladığında harbi güzel şeyler çıkıyor. Bunların bir de devasa şeyleri var, köprüler, gökdelenler gibi ama hiç bulaşmayalım şimci.

ŞU ADRESTE epey bi bölüm var Nasıl Yapıldı?'nın. Kaçırdığınız varsa, izlemeninizi öneririm...
Tepkiler: