3.2.09

dola-ma


Son 1 yıldır filan farkında olduğum bir özelliğim var ve çok seviyorum bunu ya: nereye olursa olsun, neyle olursa olsun, bir yere giderken eğer cam kenarındaysam aklıma tonla şey geliyor.

Bu bir hikaye olabiliyor, anı olabiliyor veya bir karar oluyo. Yani yolda bi amca görüyorum hoppp o bana bişi çağrıştırıyo. Tabii bazen über saçma olabiliyor ama olsun :)) Burdan Japonya'ya filan gitsem sanırım 3 kitap yazacak kadar şey aklıma gelmiş olur:p


Örneğin en son aklıma Dolama geldi. Nedir Dolama? Hani tırnağınızı fazla yerseniz, keserseniz, böyle yandan, orası sonra şişer, iltahap kapar ya, ölürsünüz acıdan, heh işte o. Kaç yıl önce oldu hatırlamıyom ama benim serçe parmağım bi dolama olmuştu, ellahım yarrappim, ne uyutuyo ne yazdırıyo ne kaşık tutturuyo. Resmen felçli gibi yaşamıştım. Doktora da gidilmez bi dolama için diye eczaneye gitmiştim, o da bi krem sürmüştü 2 gün, o iltahap patlamıştı böyle gore bir ortama dönmüştü :)) Ondan sonra zaten bi süre tırnaklarımı yememiştim ama sonra başlamıştım. AMAAAA


Artık tırnaklarımı yemiyorum ahali! Buraya yazmıştım, şimdi bana buldurtmayın, o günden bu güne hiç yemedim! Tabii kesmedim de değil yoksa yaratık gibi olurdum ama hiç de hayallerimdeki gibi olmadı ya :(( aralarına sürekli bişi giriyo gibi hissediyorum. Sanki inşaatta çalışıyorum...Elimi cebime sokuyorum, böle minik bi iplik parçası giriyo hemen onu ordan çıkarmalıyımmmmm diye kasıyorum. O yetmiyo gibi havadan bile kirleniyo gibi. Otobüse temiz bindim, işte tutulan direği tuttum 15 dakka kımıldamadan, inerken baktım bişiler var. Bunalıma gircem sanırım tırnak yüzünden :)))


Bir diğer aklıma gelense, lastfm'den de göreceğiniz gibi Savage Garden ulan! Ne dinlerdim ortaokulda he. Adamlar demiş zamanında "If love was red then she was colour blind" ... rep+1 diyorum.




Tepkiler: