27.1.09

Radyo


Dinle dinle derken bir zamanlar "radyo" dinlediğim aklıma geldi. Harbi koyu bir radyocuydum. Ne diskman'im ne mp3 player'ım vardı tabii bu bahsettiğim zamanlar. "1 milyon center" denilen moda türediğinde böle ortasındaki düğmeye basınca ışık çıkaran, her yerinden ÇİNlik kokan radyolar vardı. Ve efet, o fiyata kulaklık da dahildi. Harbi neden yapılıyordu o kulaklık şimdi çok merak ettim.

Efendim neler dinlerdim herşeyi hatırlayamıyorum ama genelde ben yatma saatinde dinler, uykum gelene kadar dinler sonra da uykum gelince kapatırdım radyoyu (ilginç cümle oldu, kabul).

Aklıma radyo diyince benim MUZO geliyo. Radyo D'den. Ulan adamın fanıydım harbi. Gece olmuş 1 filan kıskıs gülüyorum. O zamanlar da besleme gibi babaannemin evinde 5 kişi aynı odada kalıyoz, e rahatsız oluyo diğer oda üyeleri :) "kapasana lan onu eeee hueuheeu" diye. Tim takar... MUZO harbi radyocu adamdı. Şimdi hangi radyodadır naapıyodur bilmiyorum ama "bir kaç dakika da olsa bir eve misafir olup kirli çamaşırlını izlemek" gerçekten çok eğlenceliydi, onunla keşfetmiştim.

Sonra aynı kulvarda koşan alem fm'di galiba, matrax vardı. Bu biraz da entel danteldi ama üslubu hoştu. Farklıydı. O yüzden sevmiştim. Sonra adını şanını hatırlamadığım bir diğer DJ daha vardı. Bu da Radyo D'deydi sanırım (mydonose da olabilir), seslendiri de yapıyordu filmlere. Hala da yapıyor, reklamlar dahil ama adamın adını harbi unutmuşum halbuki epey dinledim, severdim de... ilgınç.

Sonra aklıma Laneth geliyor radyo eksen'den. İpek'le başlayan sonra Çağlan'la devam eden leziz rock-metal programıydı. hardcore fanıydım. O kadar ki dedim abi ben senin programa konuk olcak hahah. Dedi napcan, ya işte arka planını merak ediyom vs. Dedi ok :) İstanbul Üni Rock başkanı keltoş ahmet'i programına konuk almıştı ben de öle izledim programı. süperdi :)) şimdi ayda 1 kez dinleyebilyom. Özledim lan radyoyu, alcam bi tane.
Tepkiler: