6.1.09

Parra da parra paraaaa


Bugün itibariyle tüm yeni Lira'ları görme fırsatım oldu, elledim dokundum (çok zenginim çooook :P) ve kesinlikle başarılı buldum. Biraz böyle İngiliz gibi hissettim kendimi. Ne öyledi çarşaf bi iparalar, cüzdan dışarı sarkardı, kıvrılırdı sonra akbil makinesi deli ederdi beni, almazdı.


Favori banknotum 20 TL. Seviyorum bu yeşil tonu. Kuruşlardan da 50'lik hoş.


Neyse, allah herkese çok çok nasip etsinbunlardan :P
PS: Bu arada ÖRNEKTİR GEÇMEZ NE MK huauauhauh. Print edip çoğaltmayın lan sakın huahusahuduh

Tepkiler:

5 yorum :

GeoMetro dedi ki...

yeni liralar pek şirin. ufak tefek. Atamız'da pek hoş gülümsüyor. sevilmeyecek gibi değil. zaten parayı sevelim, kapitalist bi toplum olalım diye yapıyorlar bunları. ben biliyom zaten.

Monthius dedi ki...

5 kuruşta Tree of Life gördüm ya ben, başka hiçbir şey şaşırtamaz beni artık şu türk lirasının üzerinde... Tree of Life'ın ne işi var 5 kuruşun üzerinde ama ya?!

Volkan dedi ki...

eet ya, çok fransız kalmış bize o :))

Fiktirella dedi ki...

yok ama öro gibiler. biz hala avro-auro gıbı bısı demeye calıssak da avrupalı hıssettırdı bı yerde.

LoLLa dedi ki...

on kuruslardaki tugra benzetmesine yahut ta kendisine pek anlam veremedim ben :s