9.1.09

Dalgınç gibiyim...


Böyle beynimi cımbızla almışlar da yerine en dandik pillerden olan Panasonic'lerden koymuşlar gibi embesilleştim son günlerde resmen. Dalgınım kısacası. Yani diyebilirsiniz ki "salaklık o" hayır efenim değil. Dalıyorsun böyle engin sulara, sonra bi anda kafana dank ediyo, kendine gülüyorsun... Şöyle ki...



Paralı otobüse bindim. Akbil bitmiş, parasını verdim. Cüzdan elde kaldı resmen, elimi dötüme götüremiyorum, o derece kalabalık. Cüzdan sağ elimde duruyo öle işte. Sonra indim durakta (son durağa 1 durak kala) sol elimle sol döt cebime elimi getirdim cüzdana ulaşmak için. ULAN YOK!!! Az para da yok içinde, kimlikler, kartlar, notlar vs, allah dedim sıçtık, koş volkan, otobüsün arkasından tazı gibi koşuyom (hayal edin, böle 70 küsür kiloluk göbekli, hobit bişi gümbüdügüm koşuyo otobüs arkasında) baktım yakalıcam otobüsü, aynadan görsün diye elimi kaldırıyorum (sağ) derken benim gözler elime çarptı. CÜZDANI kedi gibi kavramışım böle, limon gibi sıkıyorum uahuhshaduahs. Baktım sağda bir sokak, hiç çaktırmadan saptım ama böyle bir utanma yaşamadım ben auhauahu, estetik olayım ya, tipim değişsin istedim, tanınmayayım o muhitte bir daha :)))


Benzer bi olayı dergide yaşadım, gözümü ovuşturuyorum gözlüğü masaya koyup eve gitmek için yola çıkıyorum. Arabada böyle buhulu camın arkasından dışarı bakıyorum ya, diyorum allah allah bi gariplik var, göremiyorum... SALAK gözlüğün yok hahaha, buhudan sanıyorum ben, sonra gözlüğümü tutucam bi baktım boşluk, tekrar ofise çık falan...


Sonra arkadaşlar arasında bi toplantı yapıyoruz, belgesel şöyle olsun böle olsun, adamla yüz yüze bakışarak konuşuyoruz, bi süre sonra benim kafa başka bi konuya kayıyo böle, adamı duymuyorum resmen, ama sanki adamın sesi çıkmıyo gibi, dudaklarını okumaya çalışıyorum, utanmasam dicem "hop abi sesli konuş" ausauaduhs... sonra kendime geldiğimde adam dürtüyo beni "abi sen dinliyor musun beni". " aa tabii abi kulağım sen de, ayıpsın" diyorum :)))) Baktım adam başka bişeye geçmiş ama nasıl yani, kaç dakka transa geçmişsem :))


En komiği ve rezili de, sol cep: cep telefonu, sağ cep de: mp3 player'ımın yeridir. Böyle yani, değişmez. Ama işte armutum ya :)) sağ tarafa cep telefonum geçmiş, solda da bişiler var (ağırlık var yani). Yolda diyorum bari müzik açayım, elimi getiriyorum telefona, cart yukarı kaldırıyorum kapağı (ki mp3 player'da böyle bişi yok bile ahhaha) mp3'lerim nerde yaaa diyorum hasudhauhduas... Yetmiyo, "hay mk kulaklığımı evde unutmuşum" diye üzülüyorum yuhausduah... Sonra dank ediyo kafama gıdıklasalar bu kadar gülmem :PPP


allahtan bu yazıyı da blogger yerine patrona maille atmıyom :PP


Daha da var, başka zaman anlatırım :P
Tepkiler:

3 yorum :

GeoMetro dedi ki...

cenabetlik değil bu.. nazar değmiş sana. kem göz var üzerinde.

Volkan dedi ki...

kurşun döktirim ben bi :)

LoLLa dedi ki...

:))))))) oooofffffffffff :))))