31.12.08

son yazım


son ama 2008'in son yazım bu olsun bakalım...

1 saatten az kala, henüz kafayı bulmamışken birşeyler söylemek diye geçti içimden. kaç kişinin de okduğu pek önemli değil açıkçası. Ben gözlerimi kapayıp hava gitarı yaparken stadyumda konser verdiğini hayal eden bir adamım :))

"2009 size umarım XYZ getirir" tarzında formülize edilen günlerden bi 25 tane geçirdim. Bunların da sanırım bir 12 tanesini hatırlıyorum. Her yılın aynı günü aynı temenniler edilir. Bana biraz da "hemen söyleyeyim de aradan çıksın"cılık gibi gelir.

Zaman insana ne getirir allah aşkına? Zaman insandan götürür eğer onu kontrol edemiyorsak. Sağlığın da, paranın da, mutluluğun da gelmesi elimizde bence. Sadece farkına varamıyoruz yer yer. Eğer bunları "yeni" diye yıla-zamana- bırakıyorsak, ohoooo diyorum.

Tabii şans faktörü ayrı. O çok farklı bir boyut. Belki temennim "şansın yanınızda olduğu yeni bir yıl dilerim" olabilir. Kulağa da hoş geliyor. Özellikle benim bu temenniye ihtiyacım var, sık sık ediniz lütfen :)

2008 aslında en dolu yılım oldu. İlk günü itibariyle en güzel günümle başladı ve çok ayrı bir noktada bitti bitecek. Çıkarılacak derslerle, muhasebe edilesi günlerle geçip gitti mk hemen. Hele şu NTV'deki programla daha da bi geçmek bilmiyo(lan nasıl salak dansçı onlar, epic fail resmen :)). Neyse ki Victoria's Secret'a az kaldı :)

umarım yapmak isteyip de cesaret edemediğiniz her şeyi 2009'da yapacak cesarete ve güce sahip olursunuz (adım Yoda :P). mutlu olursunuz.

Final şarkımız da House of the rising Sun olsun. Sentenced yorumuyla gelsin :)


Tepkiler: