1.12.08

Sendromunu yediğimin Pazartesi'si


Bilirsiniz bu hastalığı; %99 her yetişkinde vardır. Bende de var ama bugün farkkettim ki bazı şeyler birleşinde Pazartesileri bile çok gözel olabiliyor. Yani sıradan bi gün gibi hissedebiliyor insan, aynı şu an hissettiğim gibi.


Bunların birincisi kesinlikle Ayın 1'ne denk gelmesi. Gerçi maaşı 28'inden aldık bu ay ama olsun. Ayın biri, paran var ve Pazartesi. Asla keyfimi bozamazssın ey Pzt (kısaltarak değerini düşültürüm). Ondan sonracığıma multinet'e de para yatıyor. Hiç sevmem öğle yemeeene para vermeyi. Hele ki Kavacık gibi yemek ücretlerinin kol kadar olduğu bir yerde. Gerçi para benim lan, fazla da olsa o para benden çıkıyo ama kartla ödediğimde sanki beleş paraya konmuş da öyle güle güle harcıyorum gibi geliyo. Çok ilginç. Hiç maddiyatçı olmayan bana neler oluyor!!! " Sana XYZ oluyor Volkan" yazıp 3031'e SMSMMS at ey blogçu.


Hafta sonu bilgisayarımın ağzına ettiğim için hem biraz sinirli hem de biraz şanslıydım zira, PC haricinde de yapacak şeyler buldum (PC yapmak, hmm). Kitap okudum, mandaline yedim, PES2009'da adi Onur'a yenildim (ballı ya), Ebru'yla tanıştım, bowling oynadık, baş parmağım yamuldu, içtik, o gece kafam çok ağrıdı ama... Pazar da maşallah tosun gibi uyumuşum. İşte insan uykusunu alınca ve Pazartesine uykulu kalkmayınca Superman gibi oluyo. Onu keşfettim. Uçarak geldim, çatıya kondum.


Açtım Kreator'un Hordes of Chaos'un promo albümünü, ohannezz... Babacım yıl 2008'in sonu, sen nası böyle bir albüm yaparsın? Nası riff'ler, nası gazdır o!!! Allahın yok mu lan! EveryoneAGAINSTeveryoneAGAINSTeveryoneAGAINSTeveryone... dakikalarca söyleyebilirim. Albümün promosuna şu adresten ulaşın ama satın almayı da unutmayın 2009'da!


Derken "Daha haftanın bitmesineee 4 gün var uhuhu" diye üzülürken Bayram tatilini getirdim aklıma. 9 gün. 9 gece. 1907 harikuleyt (pis çaktık bu arada he, ahushduasa)
Tepkiler: