2.12.08

OHA! Habere bak...

Bazen gerçekten TV izlememeye yemin etmek istiyorum. Zaten arada bi TV'ye bakarım; onda da anca haber bültenleri, hava durumu, komedi dükkanı ve rıdvan'ı izlerim. Dün bir tane haberle tüylerim diken diken oldu. Yok lan böyle bişi. Nasıl bir cesarettir, nasıl bir akıl kırıntısıdır anlayamadım.

Efendim 2 tane mahluk, üstlerine POLİS yeleği filan giyip, elde joplarla restoranta dalıyorlar, oraya buraya saldırıyor, adam jopluyorlar ve içeride 25 yaşındaki bir konsomatrisi saçından tuttukları gibi sürükleyerek arabaya atıyorlar. Sonra da 3 kişi, 6 saat tecavüz ediyorlar ve geri, kapısının önüne bırakıyorlar... !!!!!... ???? "Nasıl yaaaa" oldum bi 5 dakika. Korku filminde miyiz nerdeyiz... Noluyor alo! Hadi böyle psikopat, tohumu bozuklar hep olmuştur, olacaktır da bu olay onlarca kişi içinde oluyor, bir allahın kulu da "hop polis efendi napıyon" demiyor. Yani o kişiler gerçekten polis olsa öyle bir zorbalık yapabilirler mi, kafan basmıyor mu? Polisten bu kadar mı korkar hale getirildik? Ya da polislerin kafamızdaki özgürlük alanı gerçekten bu kadar mı geniş? Güvenlik güçleri güvenliği sağlarken herşeyi yapar ve biz izler miyiz? Crush filmini izleyen? Rahat mı uyursunuz? "Aman hanım, bize dokunmasınlar da, gerisi allah kerim"... Evet, gerisi kerim gerçekten. Kardeşi var onun var bi de. Fenasi Kerim!

Ya insan böyle şeylerle sinirini bozmamalı diyorum ama elimde olmuyor bazen, şaşkınlıkla hayal kırıklığı birleşip kaos oluşturuyor içimde. İdamı filan destekler oluyorum, sonra çorba oluyor beyin. Neyse...

Haberin detayı şurada:
Tepkiler: