25.12.08

Korkarca !


Çok korkar oldum ben yaa :)) Bu hem çok kötü hem de çok komik bir olay aslında. O sahne geçince beni bir gülmek alıyo, resmen kendime sırıtıyorum.

Şimdi ev arkadaşımla ben böle sık sık korkuturuz bir birimizi, arkadan sokuluruz böyle bi sallarız bir birimizi, film-dizi izlerken odaya bağıra bağıra gireriz, ben hele böle bommmmm die bi efektle girerim bu tavuk gibi kanatlanır oturduğu yerden uehuehue, ama şimdi farkettim ki en ufak şeyden korkuyorum.


Yatarken böle bi ayağım diğer ayağıma değsin, eğer dalmışsam ayağıma bakıyorum bişi değdi aaaa diye :) hele dün restoranta giriyorum böyle, dışarızı buz kesiyo, içerisi de sıcak, tam ben kapıyı açtım, kafamı soktum içeri, birden gözlüklerim buhu oldu böyle ama hiç bir yeri göremedim bi anda, tam da o sırada içerideki müşterilerden biri, cam masasına bardağını hızlıca vurdu çaaaatttttt diye. Görüntü ve sesi aynı anda duydum ya ben, dedim eşhadüenllleeee, tüp filan patladı sandım aushuaduha. Yani tam ben giriyom tüp patlıyo suratıma haahah, aslında hiç şaşırmam da, bi an öyle yusufçuk oldum, 3.5 attım, bi kaç saniye sonra olayı çözdüm kafamda hiç bozuntuya da vermedim, hazır olda gittim oturdum boş bi yere :))

Dün gece de uyuyorum böyle, bi haşırtı koptu holde. Ev aradaşım da yok evde gece. tekim (hihihih) allah dedim biri var evde. Ulan kapı kilitli, çengeli zinciri zımbırtısı takılı, pencerelerde zaten açık delik yok, sinek giremez eve, bendeki paranoyaklığa bakın "evde biri var" hahahah. Daha önceden de bi sopa yapmıştım kendime, uzun fırçanın yarısı kırık ve o kırık bölgesi sivri. Yani kodummu mızrak görevi yapar direkt :))) (evime girmeye kalkmayın diye söylüyorum eeuhehe)... tırsa tırsa kalktım, kapıyı açtım böyle bakınıyom, e yok bişi, yere bi baktım böle poşetlerin olduğu bi yüklük var onlar devrilmiş. Ellahhhımmm dedim bi güldüm gece gece... Daha neler var da bu kadar kendimi rezil ettim yeter :P Bir korkak olarak yaşantıma devam edeyim ben nihahahohoh
Tepkiler:

3 yorum :

YingKissYang dedi ki...

euheueh!! aynı şeyler hep benim başıma da gelir. kapının önünde 4 köpek bekliyor. 3 metre duvar var evin etrafında, alarmlar sirenler gırla. tek başıma kaldığım zamanlar dört dönüyorum evin içinde.. bi keresinde avaz avaz bağırmıştım "kim var lan orda!" diye. gözlük camı olayına ise bişey diyemicem. attığım kahkahaya kendimin güldüğümü söyliyim yeter :)

Deli Profesör dedi ki...

Sende gölgeden tırsma aşamasına adeta ramak kalmış :D Hani bu korkaklığın üstüne biraz daha gitmezsen vaziyet kötü gibi be abi :D Batman yarasalardan tırstığı için yarasa kostümü yapıp "Benim korkularımla düşmanlarım da yüzleşecek" diyor ya, senin de aynı yöntemi uygulaman lazım :D

Volkan dedi ki...

ya benim öle korktuğum spesifik bişi yok kostüm yapayım. "böööö" veya "buuum" tarzı şeylerden korkuyorum genelde. Bomba kostümü mü yapayım, zombi mi :))
Bu arada son korkum Kombi. Biraz ses çıkarıyor bizim ki, odamda bi de. Diyorum patlasa kaç parçaya ayrılırım :PPP (taşınmaya karar verdim sonra euheureurhe)