24.12.08

Dumurlardan dumura parande atmak

Guitar Hero'yu severim sayarım. Her ne kadar kime öğrettiysem artık benden iyi oynasalar da GH World Tour'un PS3'te deliler gibi oynama niyetindeyim (böyle grupça) ama yani, yani, bazı insanlar harbi insan doğmuyor yahu. Soğuyorum herşeyden onlar sayesinde :(

Aşağıdaki video 13 yaşındaki bir "androide" ait. Çocuk daha 10 günlük GH oyuncusuymuş ve oyunun belki de en zor parçasını 1 tek yanlış notaya basmadan, %100 ile bitiriyor! 3087 nota hatasız basıyor hayvanoğlu hayvan Expert'te! Ulen öyle çocuğum olsa içine şeytan kaçtı diye yakarım ben :)))
Nasıl kıskanıyorum bi de, anlatamam yani, ben videosunu takip edemiyorken çocuk hatasız çalıyor hatta bazı yerlerde sağ elini de kullanıyor tuşlarda! Havasını yediğiminin! Git lan bu gezegenden! Görmiyim bi dahaaa :)))

Tepkiler: