4.12.08

Banka soydum!


Ama rüyamda hahahah... Böyle heyecan, böyle sevinç görmedim ya ben. Meğersem hırsız doğmuşum, haberim yokmuş :))


Şimdi bizim şirketin ön tarafı yani giriş sayılabilecek yerde 2 banka var, 1 değil yani! Bizim şirket de 2.-7.katlarda. Bi tane tanımadığım bi adamla meğersem biz bu iki bankayı çok uzun zamandır soymayı planlıyomuşuz (da haberim yokmuş:))) İşte geliyoruz işe, adam diyo bak bugün büyük gün, dikkat et, şüphe filan çekme. AA lafı mı olur bre, sen beni ne sandın gibi cevaplar veriyorum, ulan sanki 20 yıllık hırsızım euheuheu.


Paydos oluyor çıkıyoruz işte, bir saat dışarıda dolanıyoruz sözde. İçeri gircez binaya, oradan 2. kata çıkcaz ama ön kapıdan giremeyiz, şüphe çekeriz diye kasıyoruz. Garaj kapısından gircez, böyle saklanıyoruz güvenlikten filan görmesin diye. Bi tane araç geliyo işte, güvenlik onla ilgilenirken biz alttan altan sürünerek asansöre gidiyoruz, hooop 2. kata çıkıyoruz. Kimsecikler yok. Bu tanımadığım adam harita gibi şeyler çıkarıyo cebinden, "tamam şuradaki oda. Gidelim" filan diyor asduahusd ... Neyse, odaya giriyoz, masaları boşaltıyoz, halıflexi söküyoruz filan, çantasından böle keski çekiç filan çıkarıyo abi bu, başlıyoruz kırmaya yeri ahaha, ulan o beton kırılır mı onla, ama rüya işte, kırılıyo karton gibi :))) bi bakıyoz aşağıda banka kasasının kapısı, bu işte kafayı sarkıtıyo filan kisme var mı diye, kimse yok, atlıyo aşağı, gelsene lan aşaaa korkak" filan diyo fısır fısır puhahah. İniyorum abi napcam, elime bi PDA filan veriyo hadi şifreyi gir filan diyo, ben de uzmanım ya mk, oraya buraya bi kablolar takıyom, ekranda böle bişiler akıyo filmlerdeki gibi shduahsua, 49?? gibi bişi giriyorum şifreyi, cooorrtt diye açılıyo kapı ama manzara değşet! Bir oda dolusu para ve hepsi 100'lük olm! Yok böyle güzel bir his. Nasıl güvende hissediyorum kendimi hahah sanki benim param :)) Onları omuz çantalarına filan dolduruyoz, ben bu arada çantaya ne kadar para soktum onu hesaplıyom, bi destede kaç 100lük var, bende kaç deste var filan muhasebecilik yapıyorum, deli miyim neyim, al kaç di mi:))) Böyle sırtımda bir yükle geri çıkıyoz açtığımız delikten ama nasıl bi ağırlık nası bi ağırlık :))) Ulan sonra da uyandım iyi mi, o parayı bi yeseydim ne bilim tatile gitseydim bi yatla, 20 tane hatun eşliğinde :)) Olmadı, yapamadım, uyandım :((((


İşin ilginç yanı uyandım, sırtımda hala bi ağırlık :P Sanki harbi taşımışım o yükü, aman allah taşıtsın lütfen, 50 yıl kölesi olurum o çantanın :))))


İşe geldim bugün, bankaları şöle bi süzdüm, artık daha farklı bakıyorum bu 2 bankaya :)))))))
Tepkiler: