1.11.08

Oha! Ne Çabuk?



1 yıl geçmiş üstünde... İlk sayımızdan bu yana 1 yıl geçmiş... vay be... bravo herkese... özellikle de tüm okuyuculara. 1 Sene içerisinde 8000li rakamlara çıkardıkları için bizi birmilyon teşekkür...



Tabii şu anda gayet yorgun argın bloga yazmaktayım zira cuma gecesi yeni sitemizi hayata geçirdik (Berkant eline saaaalık) içerik filan yüklendik baktık ezan okunuyo, hala da bitmedi, yarın da Kasım sayısı bayilerde olacak zaten... 164 sayfa ve Splinter Cell: Pandora Tomorrow orijinal oyun hediyeli. İçerisinde de bol bol sürprizler görebilirsiniz. Oyun olarak zaten bereketli aylardayız.


Kendi açımdan konuşursam PES 2009'dan memnuniyetle ayrıldım, incelememde de belirttim ama Jesuskaneciğimiz benim verdiğim puandan bi 10 puan kadar kırpmış :)) O yüzden beni linç etmeden önce kendisine yüklenmenizi rica ediyorum nihahah :)))



Sitemiz de gayet güzel oldu. Eksiklikleri var tabii ama giderilecek kısa zaman içinde. Okuyucular artık kendi incelemelerini de yazabiliyor. Gösterin kendinizi "yazar olmak istiyorum" diyenler :)

İyi ki doğduk...

http://www.oyungezer.com.tr
Tepkiler: