18.11.08

Lost'u özlemek

Farkettim ki Lost'u dehşet özlemişim. Kaç ay oldu ya, böle ara mı olur kardeşim? 2 yıldır izlemiyo gibiyim, hatta detayları unuttum gibi geliyor.

Desmond-penny aşkını, sawyer'ın piçliğini, jack'in embesilliğini, kate'in çillerini, Ben'in zekasını, Sun'ın güzelliğini, Jin'in sevgisi uğruna gözünü kör edebilmesini, black smoke'u filan, her şeyi özledim. Oturup kare kare diziyi analiz etmeyi özledim. Geri plandaki detayları görmeyi özledim. İmgelerin anlamlarını araştırmayı özledim. Önceki bölümlerle bağ kurmayı özledim. Tartışmaları, lost muhabbetlerini özledim. Lost'u pembe dizi gibi izleyenlere laf sokmayı özledim.


Allahsız kitapsız JJ, bir daha bu kadar ara verirsen iki elim yakandadır!


Promo'dan da anlaşıldığı gibi, kurtulanlarımız bu sefer de adayı bulmak için uğraşacak. Locke'ın bahsettiği felaketi keşfedeceklerdir ve muhtemelen de dizi son sezona geçer. Sanırım ondan sonra da dizi gerçek zamanlı işler ve biter. Belki bir de film çakarlar, asıl son için. Biz de bu illetten kurtuluruz ama kimse inkar edemez ki Lost her şekilde, son 10 yılda sinema-tv'nin başına gelen, Matrix'ten sonraki, en iyi şey...



Tepkiler: