21.11.08

llorando


Rebekah Del Rio'yu ben de çoğunluk gibi David Lynch sayesinde tanıdım. angelo badalamenti gibi. Ama rebekah ayrıdır kalbimde. Harika bir sesi olmasının yanında şarkıyı söylerken "yaşatır". Donar kalırınız. Keyifli parçalar da söyler gülersiniz. Bir veda, bir ağıt şarkısı söyler 1 hafta kendinize gelemezsiniz. Lastfm'e baktım da en çok dinlediğim parçada 2.sırada imiş Crying parçası.


Mulholland Dr.'ın şu en etkileyici sahnesindeki parçadır kendisi. Betty ile Rita hani oyuna gider, não há banda... não há orquestra... silêncio... ile tıransa geçtiğimiz sahne. O işte. Rebekah ablamız sahneye çok fakir bir makyajla çıkar. Sahne arkasında bir şişe devirmiş bir bakışla başlar. Belki de bir gün önce ayrılmıştır aşkında; çok içli söyler. Yaşar. Ama asla ağlamaz (zaten bir göz yaşı vardır duran). Rita ile Betty'yi dehşetler içinde ağlatır ve bu bir teyp kaydıdır şeklinde yere yığılır, parçamız devam eder. Dinleyici olmaktan çıkmışızdır.


Aslına 100 kereden bi 5 kat daha fazla dinlemişimdir bu parçayı ama lastfm de bi sorun var her zaman her şeyi görmeyebiliyo. sala şey.


Şimdi diyeceksiniz nereden çıktı bu volky bu saate, yatsana... anlatim, laneth olası Prison Break'in 3.sezon finalinde bu parçayı kullanmışlar. Allahsızlar kitapsızlar. Nadasa bırakmıştım bu parçayı, gebertiyor çünkü bu parça beni, "aman dikkat" klasörlerim arasında durur kendisi ama böylece aklıma geldi. Yine sıyırdım kafayı, acıdı bi yerlerim, anılar, anılar... Çoğunlukla, hissedememek bir lanet olsa da bazen de bulunmaz bir lütuf sanırım. 1 porsiyon istiyorum lütfen... acil.





Tepkiler: