6.11.08

Kıyamet gelse de kopsak


Bi gariplikler oluyor haftasonuna doğru yaklaştıkça... pek hayraalemet değil ama merakla bekliyorum neler oluyor > olacak diye...


Geçen gün baktım "Organ Bağışlayın" standı, içimden bağışlamak geldi, dedim çürümesinler ziyan olmasın, birinde belki hayat bulur, zaten bu şansla gidersem kısa sürede geberirim de...

Ama bi an da o his yerini paranoyaklığa bıraktı. Sanki böbreklerimi bağışlasam ya da karaciğerimi, imzayı atar atmaz orada yola yatıracaklar beni, alacaklar organları gibi hissettim bi an! Manyaklığa bakar mısınız ya :)) Bağışladığım şeyi hemen kaybedeceğim sandım bir 20 saniye, ardında da "Eğer o liste bir organ mafyasının eline geçerse boku yemez miyim" diye düşündüm. Peşimden böyle mafya elemanları koşuyo "gel lannn o böbrek bizim" diye hahaah, valla olur gülüyorum ama bulur beni böyle şeyler. İyilik edelim derken niyazi de olabilirim yani. "Hem sanırım biraz erken" diyerekten saptırdım yolumu :)


Ha bugün de Guns N' Roses'ın "ÇIKMAZZZZ" denilen albümü çıktı. Düştü nete yani. Chinese Democracy. Bu albümü "kayıt ediyoz" dediklerinde ben ergenliğe yeni giriyodum, düşünün artık :))) Dinliyoruz bakalım, fena durmuyor. Ama Axl ses çatallaşmış, konserde de gördük zaten de GnR demeye bin şahit lazım, eğri oturup doğru konuşalım, Axl The Band desek daha yerinde...


Şimdi de gönül ister bir başka "ÇIKMAAAZZZZ" denilen şeye, Duke Nukem Forever'a... 2009'da görsek şu oyunu da, ölsek ya. Gözüm açık gitmez yeminlen...


Sonracığıma Chuck Berry konseri yine iptal olacak mıymış neymiş ya, o kadar da hazırlamıştım kendimi, heves yapmıştım. Olmaz umarım... Tühünüz...


Bugün de 42 yıllık tarihinde bittiği görülmemiş "kıymalı poğaça" bitmiş pastanade. Ve ben o pastaneye ilk kez gittim bu sabah. Hem de arkadaşa giderken "bak olm, şimdi ben geliyom diye bi de bitermiş poğaça hauhauha" dedim. ve Bitmiş! Sümüğüm akıyodu pastanede gülmekten neredeyse. Neyse.


Daha daha daha daha büyük büyük büyük olay olay olay ise gelmek üzere... I feel good, dırırırırrırımmm. bekleyinisss...
Tepkiler: