11.11.08

Küçük kulak


Şimdi şikayet edeceğim şey o kadar saçma ki, her şeyin farkındayım, yumurtaları fırlatmadan önce bununa belirtmek istedim, ama n'apayım! Canımı sıkıyor, "Niye böyle yaa?" diyorum kendime...


Derdim kulaklarımın biraz küçük olması!!! Şok oldunuz mu? olmadınız mı? Olsun... Çoğu kişi kepçe olmaktan dert yanar ben de biraz ufak olmasından. Çok iyi bir şey değil bu, bunu bilin. Mesela taa kaç yıl önce hatırlamıyom ama berbere giderken, berber kulağımın arkasını almakta zorlanırdı. Böyle tarağıyla kulak arkasını açmaya çalışır, kulağım fırtt diye oracıktan kurtulurdu. Bu böyle 4-5 defa da olunca nasıl kudururdu, anlatamam. Bir an kulağımı kesecek filan diye de korktuğum olmuştur :)


Yeni bir örnek; geçenler Sony kulaklık aldım mp3 player'a, böle pahalı bişi hauaha (görmemişin kulaklığı olmuş işte:))), kulağın içine kadar giren cinsten işte böyle. Kulağıma sokuyorum kalın geliyor resmen, giriyor ama içeride böyle bir boğukluk hissi veriyor. Su geçirmezmiş bi de, kulağıma takıyorum, kulağıma da muhtemelen geçirmiyor su! O derece... Her kullanıp çıkardığımda da kaşıntı yapıyor. Bunun bir de kulak arkası kopçası var, düşmesin diye, he o standart gelen kopça kulağıma büyük geliyor. Ölecem kahrımdan ya. Bizlere göre niye ürün yapmazsınız lan! Pantolon alırız "Onun o boyda olanı yok ama kısalttırırız", hadii yaaa, bneim aklıma gelmemişti kestirmek paçalardan!!! Gören de Türk insanı uzun sanar, hobitiz hepimiz resmen.hıh.


Kulak, çekerek büyür mü acaba ya...

Tepkiler:

5 yorum :

özge dedi ki...

:))) küçük küçüüüüüüük
aynı ben yaaaaaaaaa...
hani demiştin ya bana yağ damlatıp büyütürüm diyee büyütsene kendiniiiiinkiniiiiiiii hıh

ROB dedi ki...

Merhaba,
Aynı sorun bende de var. kulaklarım küçük. estetik ameliyat geçirmek istiyorum.

Bedirhan Filizer dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tahsin Akyıldız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tahsin Akyıldız dedi ki...

Kulak çekerek büyürmü yada kepçe olurmu ?kafama takılıyo yardım olun şütfen