15.11.08

Bu bir rüyaydı farzet


Rüya görmeyi severim. Özellikle de böyle kaçtığım, kovalandığım, aksiyonu bol, tehlikeli rüyaları. Severim çünkü bu heyecanı gerçek hayatta göremem, görsem de muhtemelen nalları dikerim :) O yüzden herkesin gördüğünde ağladığı şeyleri ben görmeyi tercih ediyorum.


Gel gelelim bu kabus denilen şeyler ne zaman biraz sıradanlaşıp psikolojik oluyo, o zaman uyandığımda çuvaldaki bok gibi hissediyorum kendimi, suyumu bırakıyorum aşağı resmen! Son aylarda hiç kabus görmüyorum, tam tersi psikolojik gerilim türüne girecek şeyler görüp kafayı yiyiyorum resmen :)) Etkileniyorum. Örneğin geçenlerde böyle lahımla mahsenimsi bir yerde yürüyorum, dizlere kadar siyah su, ayaklarım çıplak ve birşeylere değiyorlar; kaygan ve keskin. Sonra üstüme tonla fare saldırıyor, ama kolum kadar hepsi. Normalde fareden korkmam, insandan kaçarlar ne kadar da aç olsalar, rüyamda da korkmuyorum çünkü kafadamda hep "olm bu bi rüya, keyfini çıkar" diyorum. sanki bir oyun simülasyonu içerisine beni aktarmışlar, o güvenceyle farelere karşı yürüyorum. Ulan içlerinden biri kafama bi atlıyo, ben çaaat suya. Kulaklarıma su kaçıyo -ki panik yapmamın ilk nedeni budur- sonra fare manyağı ağzımdan içeri girmeye çalışıyo. Tutamıyom kafasını sokuyo ve yarısına kadar yuttuğumda boğularak uyanıyorum :)) Battaniyenin ucu ağzıma girmiş de :))) Ama sonra beni görseniz, oda sanki farelerle dolmuş gibi tedirginim. Şu sıralar fare görmesem iyi.


Dün gece de karıncalar gördüm. Şaka amaçlı çöl karıncası satıyolarmış. Böyle bir kart var ve kart büküldüğünde bunlar dışarı çıkıyor. ama karıncalar normal karıncanın bi 5 katı. Isırdıklarında can yakan tiplerden. Arkadaşlara o kartlardan veriyor, onlar da cebine koyuyo, biraz yürüyünce başlıyorlar debelenmeye ben de rüyamda ölüyom gülmekten. Sonra bir deste daha kart alıyorum, derken yere düşüyorum, kartlar da altımda kalmış. Böyle bir koloni resmen kemiriyodu beni :)) Nasıl bir acı, allahım anlatamam. Mummy filminde hani her şeyi yiyen akrepler mi ne vardı ya, onların karınca hali. Burnumdan, kulaklarımdan, ağzımdan çıktıklarını hissettiğim anda uyandım, ağzımı tutuyorum :))) Sonra baktım Rüya Tabirlerine, bi de ne yazsın "Karıncaları işte böyle böyle görmek, öleceğinize delalettir"... haydaaaa. İnanmıyorum rüya tabirlerine, inanmak istemiyorum :)))


Bir süre normal rüya görsem fena olmaz hani... Aksiyonlu, kabuslu, böyle Silent hill vari şeyler görmek sanırım beyinde kısa devreye neden oluyo :))
Açılış sayfam gibi rüyalarımı da bir süre BOŞ görmek istiyorum, naapsam acep?




Tepkiler: