3.11.08

Büfe WC

Saçma konularda dırdır etmeye devam...


Öğle aralarında doğal olarak dışarıda yimek yiyoruz. Ben son zamanlarda yalnız kurt rolünü oynadığım için tek başıma yemek yiyorum. Çekemem öyle kalabalık:)


Şimdi Kavacık semalarında büfe tarzı yerler pek yaygındır ama bir anormallik var adamlarda. Hiç de öyle Taksim, Beşiktaş ve Mecidiyeköy civarındaki büfelere benzemiyorlar. Tamam yapısı benziyor da çalışanlar benzemiyor.


Bir kere bu adamlar eldiven takıyor! EEeeEEeE sorun nerede demeyin. Ameliyat eldiveni takıyorlar yahu! Abi döner kesiyorsun, adam değil. niye bu kadar işini ciddiye alıyorsun aga sen. Tamam eldiven giy de bu iş için üretilmiş bi çok eldiven markası varken gitmiş hemşirelerin doktorların giydiği eldivenden takmış. Bunlar kokar ya bi de böyle hijyenik hijyeni... ıyyy... daha kötüsü, sanırım bunların üstünde böyle pudramsı maddeler de oluyor? Ya da benzer birşey işte. Eee sürdün onu dönere? Nasıl yiycem ben? Hani temizlik içindi bre zındık? Daha vahimi, serçe parmağındaki ökküz kadar yüzüğünü de çıkarmamışsın, eldiven üstünden ayarı bile gözüküyor. yuh yani. Utanmasalar kırmızı bulaşık eldiveni takacaklar. Büfeciler derneğinin acilen bu konuya eğilmesini istiyorum. Kuzeye doğru.



Şimdi büfelerde servis tarafı çalışanları ayrı olur, mutfak ayrı olur ya, bugün illa bir ilginç bişi yaşayacağım ya, oldu, yaşadım. Mekanda yemeyeceğim yemeği, paket yaptırıyorum, parasını ödüyorum kasada, o dönerci bozuntusu dallama kafasını dönüyo arkadan, mutfaktan, ba baa, "abi içecek bişi verelim, ayran filan?"... ya dicektim hacı senin döner makinesi gazlı, kaçak mı var acaba, kafa yapmış sende biraz, demedim, "yok yok ben yedigün aldım zaten" dedim. Ulan bırak da kasadaki adam sölesin, garson sölesin, sananeeee, bu kadar mı seviyosun işletmeni yoksa patron önünde prim mi kazanıyon... Dua etsin kötü günümde değildim :) ayran diyo bi de, uyuyaım işte horul horul. (Gerçi uyukluyorum ama olsun)


Ha bir de kimse Bambi değil burada. Kaşarlı dürüm döner yaptırıyorum içinde kaşar erimemiş bana bakıyor resmen. 100 defa dedim "abi adam gibi ısıt". Diyo yanıyo yufkası. Ya dedim dışı yanıyo da kaşar nası erimiyo. Nasıl ucuz bir kaşar kullanıyolarsa artık, 2 kilo 1.5 ytl cinsinden filan, erimez tabii. Bir daha almıyorum zaten dürüm döner. Kavacık yemek bakımından sorunlu bir yer. Başka bir konu altında Kavacık'ı anlatayım size en güzeli.



Tepkiler: